شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم ضمن محکومیت اقدام شنیع مجله هتاک فرانسوی از عمومی مردم شریف و انقلابی قم جهت حضور در تجمع پرشور مردمی، ایمانی و انقلابی در حرم مطهر بانوی کرامت دعوت بعمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
💠 یرِیدُونَ أَن یُطْفِؤُواْ نُورَ اللّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللّهُ إِلاَّ أَن یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

🔹در ادامه جنگ ترکیبی و شناختی جبهه شیطانی استکبار بار دیگر یک رسانه مزدور فرانسوی در اقدامی غیرحرفه ای و مزورانه اقدام به هتک حرمت و جسارت به ساحت شریف مرجعیت و مقام معظم رهبری نمود.

🔹کاریکاتورهای اهانت آمیز نسبت به پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله) از اقدامات قبلی این ورق پاره مزدور بود و حالا بار دیگر عمق کینه و عداوت خود را نسبت به مرجعیت همیشه بیدار و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی)عزیز نشان داد.

🔹تردیدی نیست که نا امیدی دشمن زبون از اقدامات براندازانه موجب عصبانیتی شده که برونداد آن فحاشی و اقدامات گستاخانه منتشره در فضای مجازی با عاملیت مزدوران رسانه ای اروپایی می باشد .

🔹شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم ضمن دعوت از عموم امت حزب الله جهت حضور در تجمع پرشور مردمی، ایمانی و انقلابی در حرم مطهر بانوی کرامت در روز یکشنبه ساعت ده صبح ، این اقدامات زشت و موهن را محکوم نموده و رجاء واثق دارد که به حول و قوه الهی نه تنها تابش نور و معرفت و گرمای حیات بخش دین مبین اسلام و درخشش مرجعیت شیعه در سایه رهبری خردمندانه مقام عظمای ولایت مورد لطمه قرار نخواهد گرفت بلکه انوار تابناک آن روز به روز از فروغ و درخشش و تابندگی بیشتری برخوردار خواهد شد.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم