[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، صبح پنجشنبه در آئین پویش ره سلامت با حضور رئیس‌جمهور از طریق ویدئوکنفرانس بیمارستان ۲۳۰ تخت خوابی امیرالمؤمنین (ع) قم به بهره برداری رسید. این بیمارستان در هشت طبقه و در ۲۲ هزار مترمربع مساحت توسط واقف مرحوم آیت‌الله خوانساری و حمایت‌های دولتی با اعتباری بالغ بر ۳۷۰ میلیارد تومان […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، صبح پنجشنبه در آئین پویش ره سلامت با حضور رئیس‌جمهور از طریق ویدئوکنفرانس بیمارستان ۲۳۰ تخت خوابی امیرالمؤمنین (ع) قم به بهره برداری رسید.

این بیمارستان در هشت طبقه و در ۲۲ هزار مترمربع مساحت توسط واقف مرحوم آیت‌الله خوانساری و حمایت‌های دولتی با اعتباری بالغ بر ۳۷۰ میلیارد تومان مورد افتتاح قرار گرفت و از ابتدای شیوع کرونا تاکنون پذیرای ۱۰۰ بیمار کرونایی بوده است.

بهرام سرمست در این مراسم ضمن تقدیر از بیت آیت الله خوانساری در وقف ساختمان این بیمارستان گفت: همواره مراجع عظام و علما در موضوعات اجتماعی و عام‌المنفعه بویژه بیمارستان سازی پیشگام و منشأ خیر و برکات بوده‌اند

استاندار با اشاره به طرح‌های بیمارستانی در حال ساخت از جمله بیمارستان قلب نور و بیمارستان خاتم اشاره کرد و افزود: کارگروه ویژه‌ای را برای پیگیری و تسریع در تکمیل این پروژه‌ها تشکیل شده که به طور جدی پیگیر طرح‌های بیمارستان سازی در قم است.

[ad_2]