به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم؛ ؛ مهرداد غضنفری معاون استاندار قمشامگاه سه شنبه درجلسه تیم تنظیم بازار شهر قم اضافه کرد: دراین راستا اطلاع رسانی به مردم از طریق رسانه ها باید با دقت صورت پذیرد و مواظب باشیم آمارهای متناقض در جامعه منتشر نشود. وی […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم؛ ؛ مهرداد غضنفری معاون استاندار قمشامگاه سه شنبه درجلسه تیم تنظیم بازار شهر قم اضافه کرد: دراین راستا اطلاع رسانی به مردم از طریق رسانه ها باید با دقت صورت پذیرد و مواظب باشیم آمارهای متناقض در جامعه منتشر نشود.

وی اضافه کرد: درماه های گذشته برنامه ریزی و کارهای برای مبارزه با تخلف های و تأمین کالاهای بنیادی دربازار در استان با قوت و جدیت در حال انجام و پیگیری هست.
معاون سازگاری امور اقتصادی استانداری شهر قم در ادامه با اشاره به احتیاج ناوگان حمل و نقل برون شهری به ۲۰ هزار حلقه لاستیک با توجه به موقعیت جغرافیایی مخصوص استان ، افزود: قسمتی از احتیاج ناوگان برون و درون شهری شهر قم تاحالا تأمین شده و برای تکمیل آن باید پیگیری جدی صورت پذیرد.
ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان شهر قم نیز در این جلسه با بیان اینکه پاسخگویی به شکایت های مردمی در این دستگاه به طور زنده و با حضور کارشناسان انجام می گردد، افزود: تاحالا بیشتر از ۲۰ هزار بازرسی از واحدها و اصناف شهر قم از سوی بازرسان این سازمان و اتاق اصناف انجام و در مجموع بیشتر از یک هزار و ۴۰۰ پرونده تخلف متشکل هست.
محمود سیجانی با بیان اینکه گزارش ها و شکایت های مردمی درقم در سه ماهه دوم سال جاری نسبت به مدت همانند سال گذشته حدود ۸۰ درصد رشد داشته هست، گفت: مبارزه با احتکار و اختفاء و دیگر تخلف های در بازار با جدیت و قاطعیت در حال انجام هست.
وی با اشاره به اینکه همه دستگاههای اجرایی با مشارکت اصناف فعالانه در پی تأمین کالاهای بنیادی در بازار هستند، تصریح نمود: مشکلات و نیازها در بازار درقم در سریعترین زمان شناسایی و در سطح استانی و ملی پیگیری می گردد.
حسین امیری مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری شهر قم نیز در این جلسه با بیان اینکه امنیت در جاده های استان تماما برقرار هست و نگهدارى از ناوگان باربری در سراسر کشور انجام می گردد، افزود: شرکت های باربری و راننده های باید برای ایجاد آرامش در بازار مشارکت لازم را دارا باشند و اجاره ها را بی منطق و بی سبب افزایش ندهند.
تیم تنظیم بازار استان شهر قم با حضور استاندار و جمعی از مسئولان و کارشناسان دستگاه های اجرایی مربوطه در سالن نشست ها امام جواد(ع) استانداری شهر قم برگزار گردید.

انتهای پیام /ت

برپایی تیم تنظیم بازار استان شهر قم در سالن امام جواد(ع) استانداری شهر قم