رئیس پلیس راهور استان قم تاکید کرد که همشهریان قمی برای حضور در جشن نیمه شعبان در مسجد جمکران از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

سرهنگ غلامرضا صدفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری شهرکریمه با اشاره به افزایش بار ترافیکی در روز جشن نیمه شعبان در خیابان‌های اطراف مسجد مقدس جمکران، طی سخنانی اظهار کرد: باتوجه به برگزاری جشن نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران مطابق گذشته پیش‌بینی می‌شود در این روز حجم ترافیک در خیابان‌های منتهی به مسجد افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: باتوجه به حضور بی‌شمار زائرین در استان به ویژه اطراف مسجد جمکران محدودیت‌های ترافیکی ایجاد خواهد شد، برای مثال بلوار پیامبر اعظم (ص) از طرف شاه احمد قاسم در این نقطه محدودیت ترافیکی داریم و باند مخالف این بلوار نیز فقط مختص وسایل نقلیه عمومی خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان قم خاطرنشان کرد: با توجه به اقدام شهرداری قم در سال‌های گذشته هزینه سفر با وسایل نقلیه عمومی در روز نیمه شعبان رایگان خواهد بود، باتوجه به این موضوع از شهروندان عزیز قمی تقاضا داریم که برای حضور در جشن نیمه شعبان تنها از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند تا از بار ترافیکی ایجاد شده کاسته شود.

صدفی عنوان کرد: از زائرینی که قرار است با اتومبیل‌های شخصی به مسجد جمکران سفر کنند تقاضا داریم مسیر بلوار ظهور از طرف انتهای شهرک قدس را انتخاب کنند و از پارکینگ‌های در نظر گرفته شده در این خیابان استفاده کنند و اجازه دهند پارکینگ‌های نزدیک مسجد فقط به زائرانی که از استان‌های دیگر سفر کرده‌اند اختصاص داده شود.

انتهای پیام