همزمان با اجلاسیه چهارم ملی تجلیل از خادمان ترویج فرهنگ جهاد ایثار و شهادت، چهار نفر از خادمان حوزه ایثار و شهادت قم تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه در مراسم تجلیل از خادمین ایثارگران و مروجین فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و اجلاسیه چهارم مشاورین وزرا در دستگاه‌های اجرایی که به‌همت شورای مشاوران وزرا و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد از مشاوران و مدیران شاهد و ایثارگران استانداری ، دانشگاه علوم پزشکی ،تامین اجتماعی ،آموزش و پرورش و هلال احمر تجلیل بعمل آمد .

در این مراسم که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مشاوران وزارت خانه ها و چهره های برتر ملی برگزار شد از رضا زینل بیگ مشاور ایثارگران استاندار قم،احمد نامداری مدیر ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی قم،علی حاجی رضا مشاور ایثارگران جمعیت هلال احر قم،محمد عابدی نماینده ایثارگران سازمان تامین اجتماعی قم و مهدی خادمی جمکرانی رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان قم تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم قاضی زاده هاشمی ضمن گرامی‌داشت روز شهید و فرا رسیدن ۲۲ اسفندماه، گفت: امیدوارم با هم‌افزایی و هم‌عهد بودن سال آینده محکم‌تر و قوی‌تر به وظایف اصلی‌مان عمل کنیم. مقام معظم رهبری در بیانات‌شان با این مضمون می‌فرمایند که در مقابل فرهنگ غربی و تمدن غربگرا فرهنگ ایثار و شهادت برای کلیت جامعه ضروری است تا آینده جامعه تضمین شود. از این منظر تضمین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای حفظ این ملت ضروری است.