[ad_1] به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرکریمه، شیوع کرونا در ایران برخلاف کشورهای دیگر که شاهد هجوم مردم به قفسه‌های فروشگاه‌ها و کمبود مواد بهداشتی بودیم، با راهنمایی رهبر معظم انقلاب به مواسات و همدلی موجب شد تا برخلاف رفتارهای کشورهایی که خودشان را متمدن می‌دانستند، مردم و هسته‌های جهادی به توزیع رایگان مواد بهداشتی […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرکریمه، شیوع کرونا در ایران برخلاف کشورهای دیگر که شاهد هجوم مردم به قفسه‌های فروشگاه‌ها و کمبود مواد بهداشتی بودیم، با راهنمایی رهبر معظم انقلاب به مواسات و همدلی موجب شد تا برخلاف رفتارهای کشورهایی که خودشان را متمدن می‌دانستند، مردم و هسته‌های جهادی به توزیع رایگان مواد بهداشتی و مواد غذایی مورد نیاز بپردازند.

 

 

پرستاران و پزشکانی که نزدیک ۳ ماه کمترین میزان حضور را در کنار خانواده‌های خود را داشتند و بیش از ۱۱۰ شهید را تقدیم کردند شایسته بیشترین تقدیرها هستند. اما نباید مادران و زنانی که در این راه هیچ وظیفه‌ای نداشتند و به کمک همدیگر آمدند را نادیده گرفت.

به همین جهت جبهه فرهنگی اصفهان امروز با تجلیل از این مادران و بانوان دلسوز و فعال اصفهانی از زحمات آن‌ها قدردانی می‌کند. این مراسم نکوداشت، چهارشنبه ۲۱ خردادماه ساعت ۱۶ در حسینیه قمربنی هاشم در خیابان بزرگ‌مهر، کوچه ۶۴ برگزار می‎شود.

لازم به ذکر است، حجت الاسلام قاسمی، عضو شورای مرکزی جبهه مردمی سلامت اصفهان سخنران این مراسم است و مهمانان برنامه،سرگروه‌های جهادی بانوان هستند و حضور برای عموم امکان پذیر نیست./ت۳۰۲/ف

[ad_2]