۵ بانوی ستایشگر اهل بیت(ع) و پیشکسوت مجالس حسینی در آستانه فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) توسط اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه در آستانه فرارسیدن سالروز میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و نکوداشت مقام مادران و زنان، از خانم‌ها ناصری نژاد، محقق، درویشی، افضلی و چاوشی به پاس سال‌ها ستایشگری در مقام اهل بیت (ع)، خادمی و پیشکسوتی مجالس حسینی بانوان در استان قم، با اهدای نشان فاطمه، قاب عکس شهید حاج قاسم سلیمانی و لوح سپاس، قدردانی به عمل آمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان زاده در این آئین، رویداد بانوان بهشت را اقدامی شایسته در معرفی الگوهای موفق و اثرگذار بانوان در کشور دانست و گفت: این بانوان در کنار نقش مادری و همسری خود، علاوه بر تحصیلات حوزوی و دانشگاهی به مجالس حسینی و ستایشگری اهل بیت (ع) می‌پردازند و یقیناً پاداش این تلاش‌ها نزد حضرت زهرا (س) محفوظ است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم بیان کرد: در استان قم ۵۰۰ بانوی ستایشگر ائمه اطهار (ع) مشغول خدمت‌گذاری در مجالس حسینی هستند که نکوداشت و قدردانی از مجاهدت‌های ایشان لازم و برای ما یک فریضه است.

همچنین غلامرضا فلاح رئیس بنیاد دعبل خزاعی و حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی نژاد و سیدرضا جدّا مسئول بسیج مداحان و هیئات مذهبی قم در این آئین حضور داشتند.