به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم؛؛دیروز جمعی از کامیون داران شهر قم با تجمع در ورودی شهرک صنعتی شکوهیه در مورد تضییع حق و حقوق خود اعتراض داشتند.   بیش از چهار هزار راننده کامیون سبک و سنگین  در استان شهر قم فعالیت می کنند که سپردن بار […]

تجمع اعتراض آمیز جمعی از راننده های کامیون در قمبه گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم؛؛دیروز جمعی از کامیون داران شهر قم با تجمع در ورودی شهرک صنعتی شکوهیه در مورد تضییع حق و حقوق خود اعتراض داشتند.

  بیش از چهار هزار راننده کامیون سبک و سنگین  در استان شهر قم فعالیت می کنند که سپردن بار کارخانه های شهر قم به راننده های سایر شهرها، نبود پایانه باربری و صنف مدیریت انجمن باربری و دریافت کمیسیون های غیرمتعارف و زیاد از راننده های از  مهمترین علل شکل گیری تجمع اعتراض گونه این صنف بود.

سالاری،معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان شهر قم در جمع معترضین حاضر گردید و از آماده شدن قسمتی از شهرک حمل و نقل شهر قم برای احداث پایانه باربری اطلاع داد.

سالاری در رابطه با سایر مشکلات راننده های عنوان نمود:ما آمادگی این را داریم که سایر مسائل و مشکلات این تلاشگران زحمت کش را با حضور نمایندگانشان پیگیری کنیم.