شهردار قم با اشاره به تحقق بودجه سه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی در سال جاری بیان کرد: نتیجه بررسی‌ها نشان می‌دهد که بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری قم بیش از ۹۰ درصد محقق شده است.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد پیش از ظهر امروز در نشست رسانه‌ای خود با اصحاب رسانه استان قم که در مرکز همایش‌های شهرداری این استان برگزار شد، در رابطه با برنامه‌های سال ۱۴۰۱ گفت: ایمن‌سازی شهری از جمله پارک‌ها و آب‌نماها، رعایت مسائل زیست محیطی، احداث تقاطع‌های متفاوت و جدید و پروژه‌های نیمه تمام سال ۱۴۰۰ از جمله برنامه‌های سال آینده شهرداری قم خواهد بود.

 

وی تشریح کرد: تکمیل روگذر تقاطع غیرهمسطح نماز، ادامه تونل بلوار جمهوری تا اواسط اردیبهشت‌ماه سال آینده، احداث فاز پنج بلوار عماریاسر، تکمیل ساختمان جدید شورای اسلامی شهر قم، تکمیل اتوبوس‌‌های تندرو در بلوار آیت‌الله بروجردی و… پروژه‌های نیمه تمام سال ۱۴۰۰ هستند که در سال آینده ان شا الله به بهره‌برداری خواهند رسید.

شهردار قم با اشاره به تحقق بودجه سه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی در سال جاری عنوان کرد: شهرداری قم در حال آماده کردن تفریغ بودجه امسال است و نتیجه بررسی‌ها نشان می‌دهد که بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری قم بیش از ۹۰ درصد محقق شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: آخرین مرحله افتتاح ۱۰۰ پروژه به ارزش ۱۰ هزار میلیارد ریال بود که در روزهای پایانی امسال در اختیار مردم شریف قم قرار گرفت.

 

سقائیان نژاد با بیان اینکه مدیریت بافت فرسوده شهر قم به تفویض اختیار نیاز دارد، تصریح کرد: دو قطعه زمین در پردیسان از دهه ۷۰ به شهر قم برای بازآفرینی شهری اختصاص داده شده بود اما در برهه‌ای همین زمین‌ها هم به مسکن ملی اختصاص داده شد و شهرداری قم در زمین‌های ۴۸ هکتاری نیر ۱۶ میلیارد تومان هم هزینه کرد؛ اما متاسفانه این فرایند از سوی دولت تعطیل شد.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مجتبی امیرفرزانه