آیت الله خاتمی با انتقاد از جوسازی های صورت گرفته علیه نهاد ارزشمند جامعه مدرسین و ریاست آن، تخریب این نهاد را تخریب سرمایه ارزشمند انقلاب اسلامی دانست و از طلاب انقلابی خواست تحت تاثیر برخی القائات قرار نگیرند.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه به نقل از رسا آیت الله خاتمی با تجلیل از کارنامه جامعه مدرسین در مقاطع مختلف از بدو شکل گیری تاکنون، اظهار داشت: جامعه مدرسین به مثابه نهادی است که بیش از پنجاه سال در اصل و تداوم انقلاب حضوری مؤثر داشته، قبل از انقلاب زندان ها، تبعیدها و سرانجام شهادت برخی از اعضای محترم جامعه اتفاق افتاد، بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هم از فجر انقلاب تاکنون در خدمت نظام و انقلاب اسلامی بوده است.

آیت الله خاتمی بر تاکید بر این جامعه مدرسین نهادی است که با تمام افتخار ولایت فقیه را قبول دارد و عملا ولایت مدار است، گفت: قصه جامعه مدرسین قصه یک سرمایه ارزشمند انقلاب اسلامی است که مورد تکریم حضرت امام رضوان الله تعالی علیه و مقام معظم رهبری بوده و هست. از یادمان نرفته آخرین پیام های حضرت امام و سفارش به طلاب عزیز که از جامعه مدرسین جدا نشوند.

وی با انتقاد از برخی بداخلاقی ها و جوسازی ها علیه جامعه مدرسین در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، ابراز داشت: این روزها و در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شاهد برخی سخنان نا روا هستیم، من به گویندگان این سخن می گویم اگر به انقلاب و نظام علاقه مند هستید بدانید در این زمان به خصوص تخریب جامعه مدرسین تخریب یک سرمایه ارزشمند انقلاب است.

تعریض به آیت الله بوشهری را نادرست و تقویت و تجلیل از ایشان را لازم می دانم

آیت الله خاتمی یادآورشد: به خصوص در این مقطع یاد می کنم از دبیر محترم جامعه مدرسین حضرت آیت الله حسینی بوشهری؛ بنده ایشان را به عنوان عالمی فرهیخته و جانبدار صمیمی نظام و انقلاب اسلامی و ارادتمند حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای می شناسم.

وی با تاکید بر این که تعریض به ایشان تعریض نادرستی است، تصریح کرد: من در این مقطع تقویت و تجلیل از ایشان را بر خودم لازم می دانم و از دوستان و طلاب انقلابی می خواهم تحت تاثیر القائات نادرست این و آن نباشند و ان شاءا لله خط و صراط مستقیم را گم نکنند.