عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر قم گفت: از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به قم، ۸ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل گرمخانه برای بی‌خانمان‌های قمی اختصاص یافت.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری شهرکریمه، معصومه آمره امروز در جمع خبرنگاران تکمیل و تسریع در عملیات اجرایی گرمخانه شهر قم را ضروری دانست و بیان کرد: در این روزهای سرد، نمی‌توان نسبت به افراد بی‌خانمانی که آشیانه‌ای جز آسمان و کف زمین ندارند؛ بی‌تفاوت بود.

وی بابیان اینکه تعلل در تکمیل به موقع گرمخانه، با توجه به اهمیت دوچندان آن در شرایط جوی کنونی پذیرفتنی نیست، ادامه داد: پس از پیگیری‌های مستمر در قالب سفر سال گذشته ریاست محترم جمهوری به استان قم ۸ میلیارد تومان برای احداث این گرمخانه مصوب شده تا با همکاری و مشارکت بین شهرداری، بهزیستی و استانداری قم در ۲ هزار مترمربع زیربنا در دو بلوک در شهرک فاطمیه قم، تکمیل و در اختیار گروه هدف قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر قم بابیان اینکه یکی از کارکردهای اصلی این گرمخانه ساماندهی و ایجاد فضای امن برای بانوان خواهد بود، تصریح کرد: امید می‌رود با تکمیل پروژه مباحث مرتبط با آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه در حوزه مسائل بانوان کاهش یابد.

آمره در پایان با تاکید بر مشکلات جامعه هدف این گرمخانه بخصوص در زمستان سال جاری، خاطرنشان کرد: تمام مسئولان و شهروندان نسبت به افراد بی‌سرپناه و بی‌خانمان که در این هوای سرد همراه با برف و باران سرپناهی برای خود ندارند مسئول هستند.

انتهای پیام/