[ad_1] محمود سیجانی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: در اجرای طرح بازرسی فاصله گذاری اجتماعی در قم تا ۱۸ فروردین‌ماه تعداد هزار و ۲۱۱ بازرسی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام گرفت و ۱۷۲ واحد پلمب شد. وی گفت: در اجرای این طرح در تاریخ مذکور هزار و ۲۱۱ بازرسی توسط اتاق […]

[ad_1]

محمود سیجانی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: در اجرای طرح بازرسی فاصله گذاری اجتماعی در قم تا ۱۸ فروردین‌ماه تعداد هزار و ۲۱۱ بازرسی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام گرفت و ۱۷۲ واحد پلمب شد.

وی گفت: در اجرای این طرح در تاریخ مذکور هزار و ۲۱۱ بازرسی توسط اتاق اصناف انجام گرفت و ۶۹ واحد پلمب شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم عنوان کرد: تعداد بازرسی‌های انجام گرفته از اول تا ۱۸ فروردین‌ماه امسال تعداد ۹ هزار و ۹۸۲ مورد بوده در حالی که تعداد بازرسی‌های انجام گرفته در مدت مشابه سال قبل ۹ هزار و ۷۷۸ مورد بود و افزایش ۲ درصدی داشته است.

وی گفت: تعداد پرونده‌های تشکیل شده در این مدت طی امسال ۵۱۴ مورد بود در حالی که این تعداد در مدت مشابه سال قبل ۹۰۶ مورد بوده است و کاهش ۷۶ درصدی را نشان می‌دهد.

سیجانی ابراز کرد: تعداد تخلفات انجام گرفته از اول تا ۱۸ فروردین‌ماه امسال ۷۶۰ مورد بود در حالی که تعداد این تخلفات در مدت مشابه سال قبل هزار و ۳۱۵ مورد بوده است و کاهش ۷۳ درصدی را نشان می‌دهد.

[ad_2]