معاون امور عمرانی استانداری قم گفت: تردد وسایل نقلیه در خیابان آیت الله مرعشی نجفی حدفاصل سه راه چهارمردان تا تقاطع خیابان شبستان از امروز(نیمه دوم شهریورماه) ممنوع است. به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی استانداری قم، محسن بهشتی روز دوشنبه در پنجمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان قم افزود: به استناد مصوبه […]

معاون امور عمرانی استانداری قم گفت: تردد وسایل نقلیه در خیابان آیت الله مرعشی نجفی حدفاصل سه راه چهارمردان تا تقاطع خیابان شبستان از امروز(نیمه دوم شهریورماه) ممنوع است.

به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی استانداری قم، محسن بهشتی روز دوشنبه در پنجمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان قم افزود: به استناد مصوبه کمیسیون ماده ۵ استان که در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور نیز مصوب شده و برای ایجاد فضای معنوی برای تشرف به حرم مطهر و ایمن سازی تردد عابران پیاده، از امروز، خیابان آیت الله مرعشی نجفی(ره) حد فاصل سه راه چهارمردان تا تقاطع خیابان شبستان به کلی مسدود و تردد کلیه خودروها و موتورسیکلت ها در این محدوده ممنوع است.
وی ادامه داد: خیابان آیت الله مرعشی نجفی در طرح های بالادست به صورت پیاده راه مصوب شده و با اجرای این طرح برای احداث زیرگذر و خط B مترو در منفی ۲ و منفی ۲۲ این محور هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت.
وی هم چنین با اشاره به نزدیکی آغاز سال تحصیلی جدید، بر هماهنگی و آمادگی دستگاه ها تاکید کرد و گفت: شهرداری برای آماده سازی، اصلاح هندسی و خط کشی معابر به ویژه در مقابل مدارس، نصب تابلوها و علائم هشدار دهنده برای رانندگان جهت عبور ایمن دانش آموزان اقدام های مناسبی آغاز کرده که امیدواریم تا پایان شهریورماه به اتمام برسد.
بهشتی افزود: استقرار عوامل پلیس در مقابل مدارس و هماهنگی سرویس های مدارس با ۵ هزار دستگاه خودرو برای جابجایی ۱۷ هزار دانش آموز از دیگر اقدام ها برای بازگشایی مدارس در مهرماه است.
وی در پایان سخنان خود بر جمع بندی نتایج اجرای خطوط BRT تاکید کرد و گفت: با گذشت ۲ سال از زمان اجرای این طرح لازم است با بررسی مجدد آمار سفرهای هر محور بازخورد اجرای طرح و نقاط ضعف و قوت آن بررسی و تجدید نظر شود.