[ad_1] حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی رستم نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه از تعطیلی دروس تمامی مقاطع تحصیلی حوزه علمیه قم به دلیل شرایط پیش آمده و شیوع ویروس کرونا تا پایان روز دوشنبه ۱۲ اسفندماه خبر داد. وی تاکید کرد: در سایر حوزه های علمیه کشور و مراکز استانی و شهرستان ها تصمیم […]

[ad_1]

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی رستم نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه از تعطیلی دروس تمامی مقاطع تحصیلی حوزه علمیه قم به دلیل شرایط پیش آمده و شیوع ویروس کرونا تا پایان روز دوشنبه ۱۲ اسفندماه خبر داد.

وی تاکید کرد: در سایر حوزه های علمیه کشور و مراکز استانی و شهرستان ها تصمیم گیری به مسؤولان استانی واگذار شده و آنها با لحاظ کردن شرایط مختلف نسبت به تعطیلی و یا دایر بودن کلاس ها تصمیم گیری می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد افزود: به منظور جبران تعطیلات توصیه کرده ایم اساتید از شبکه های اجتماعی داخلی برای تدریس و بارگزاری مباحث خود استفاده کنند.

معاون آموزش حوزه اضافه کرد: البته این امکان از سوی برخی از اساتید و مدارس از قبل نیز مهیا بود و آنها طی این هفته نیز از این امکان برای تدریس استفاده و جلسات درس را به صورت غیر حضوری برگزار کردند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رستم نژاد همچنین اعلام کرد: سایت معاونت آموزش حوزه نیز برای استفاده بهینه طلاب از فضای مجازی در نظر گرفته شده و همکاران فنی ما در حال تلاش هستند تا اگر اشکالاتی نیز وجود داشته باشد نسبت به رفع و بهینه سازی سایت اقدام کنند. /۹۲۴/ج

[ad_2]