مراسم گرامیداشت روز زن با حضور بانوان خبرنگار عضو خانه مطبوعات استان قم برگزار شد.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری شهرکریمه به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات استان قم، ظهر امروز مراسم گرامیداشت میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن با حضور بانوان خبرنگار عضو خانه مطبوعات استان قم و چند تن از مسوولان استانی برگزار شد.

در این نشست صمیمی که با حضور خانم ها آمره و نیازمند اعضای شورای اسلامی شهر و خانم عبداللهی، مدیر دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم برگزار شد، حاضران پیرامون مشکلات و مسائل مربوط به بانوان خبرنگار و حوزه زنان گفت و گو کردند.

معصومه آمره عضو شورای اسلامی شهر قم در این مراسم با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) اظهارکرد: بانوان خبرنگار با روحیه مطالبه گری می‌توانند مجموعه مدیریت شهری را در مسائل و مشکلات مختلفی که شهروندان با آن مواجه هستند یاری دهند که در این راستا با تشکیل کارگروهی می‌توان موضوعات مرتبط را دنبال کرد.

فخرالدین یوسف پور مدیر خانه مطبوعات استان قم نیز در سخنانی ضمن خیر مقدم به بانوان خبرنگار قمی بر تقویت ارتباط خبرنگاران خانم با مجموعه امور بانوان استانداری و کمیته بانوان شورای اسلامی شهر قم تاکید کرد و ابراز داشت: بانوان خبرنگار در حوزه‌های تخصصی همانند حوزه‌های شهری، مسائل اجتماعی و فرهنگی توانمندی خوبی دارند و انتظار می‌رود از ظرفیت بانوان فعال در این حوزه‌ها استفاده بیشتری صورت گیرد.

زینب عبداللهی مدیر کل امور دفتر بانوان استانداری قم نیز در سخنانی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه زنان در سطح استان قم ارائه کرد.

در پایان این مراسم هدایایی از سوی خانه مطبوعات استان قم به بانوان حاضر در این نشست اهدا شد.

انتهای پیام/