به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از شهر قم به نقل از ارتباطات عمومی جمعیت هلال احمر استان شهر قم، امیرحسین علیمردانی  با اشاره به اجرای طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان گفت: طرح ملی همای رحمت و برگزاری سفره‌های مهربانی با تاسی از سیره حضرت علی(ع) هر سال، همزمان با […]

تقدیر از رؤسای اتحادیه‌های فعال در اجرای طرح ملی همای رحمت در ماه مبارک رمضان

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از شهر قم به نقل از ارتباطات عمومی جمعیت هلال احمر استان شهر قم، امیرحسین علیمردانی  با اشاره به اجرای طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان گفت: طرح ملی همای رحمت و برگزاری سفره‌های مهربانی با تاسی از سیره حضرت علی(ع) هر سال، همزمان با ماه مبارک رمضان به منظور همدلی با خانواده های نیازمند و اقشار عارضه پذیر جامعه، با بهره گیری از توان خیرین داوطلب جمعیت اجرا می‌شود.

وی جامعه هدف طرح ملی همای رحمت را اشخاص آسیب‌پذیر و عارضه دیده عنوان نمود و اضافه کرد: مریض ها صعب العلاج، بانوان سرپرست خانوار، ایتام، خانواده های کم بهره مند، معلولین، سالمندان و از کار افتادگان و خانواده های زندانی های من جمله خانواده‌های مورد پشتیبانی در این طرح می‌باشند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان شهر قم گفت: هدف از اجرای این طرح ها، جذب، سازماندهی و هدایت کمک های مردمی در اجرای برنامه های عام المنفعه و خیرخواهانه و برطرف احتیاج اقشار کم بهره مند جامعه با محافظت کرامت انسانی آنان در ماهی که خدمت و نیکی کردن در آن بسیار توصیه شده هست.

علیمردانی با بیان اینکه کلیه هزینه های این طرح ها از محل کمک های خیرین و داوطلبان و مؤسسات خیریه و بعضی از اتحادیه‌ها تأمین می شود، گفت: در این راستا سه اتحادیه نانوایان، قنادان و شیرینی‌پزان و لبنیات نیز در ایام ماه مبارک رمضان در اجرای این طرح با جمعیت هلال احمر استان همکاری و همکاری می‌کنند.

وی اضافه کرد: به همین منظور، در سمینار روز ملی اصناف که با حضور مسئولان استانی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان و رؤسای اتحادیه‌ها در سالن سمینار اقتصاد اتاق اصناف برگزار شد، از رؤسای این سه اتحادیه و ریاست اتاق اصناف تقدیر و تشکر به عمل آمد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان شهر قم، هدف از مراسم تقدیر و تشکر را ارزش‌گذاری برای پذیرش مسیولیت اجتماعی و کمک به همنوعان دانست. 

 وی در انتهاء یادآوری کرد: علاقه‌مندانی که متمایل هستند در طرح ملی همای رحمت همکاری دارا باشند می‌توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۴۹۷۸۶۴۴۰۲۰ بانک ملت به شناسه ۳۵۰۰۰۸۰۵۲۱۱۴ واریز و کمک های غیر نقدی خود را، به خانه های هلال سطح شهر یا معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان شهر قم اهدا کنند.

انتهای پیام