شهردار قم با صدور پیامی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه،به‌دنبال حضور حماسی مردم شریف ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن بزرگ ملی سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد با صدور پیامی از این حضور حماسی تقدیر کرد.

متن پیام شهردار قم به این شرح است:

عظمت حضور آحاد ملت قهرمان ایران اسلامی در جشن بزرگ سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بار دیگر نشان داد این ملت حماسه‌ساز اساس و بنیان انقلاب اسلامی را باور داشته و فارغ از هر نگرش و بینش سیاسی و اجتماعی برای حفظ این نظام و انقلاب همواره حضوری مؤثر و فراگیر خواهد داشت.

حماسه حضور مردم در ۲۲ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۲ در چهل و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، خط بطلان دیگری بود بر رؤیای دروغین و غیرقابل اتفاق دشمنان و بدخواهان که به انتظار شکست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشسته‌اند و تحقق این آرزوی پوچ را به فضل الهی نخواهند دید.

نقش اصلی را در خلق این حماسه، مردم داشتند و حضورشان نشان از اعتقاد به ارزش‌ها و اصول انقلاب و اراده آنان برای ایرانی آباد و قدرتمند دارد که شایسته احترامی فاخر است و همچنان که لحظه‌لحظه تاریخ پرافتخار این نظام و انقلاب را مردم ساخته‌اند، استمرار این نظام نیز بر محوریت مردم است.

در کمال امتنان و احترام از ملت شریف ایران اسلامی به‌ویژه مردم عزیز شهر مقدس قم که با مشارکت در جشن بزرگ ملی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر وفاداری و حمایت خود را از جمهوری اسلامی ایران به جهانیان نشان دادند، به سهم خود سپاسگزاری می‌کنم.

قطعاً حضور پرشکوه مردم مقدمه‌ای است برای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌ِرو و امیدوارم در پرتو الهی و حضور همیشگی مردم در رأس امور ایران اسلامی و در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر روحی و ارواحنا له الفدا و در سایه‌سار زعامت ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی رشد و بالندگی بیش از پیش این مرزوبوم را شاهد باشیم.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد

۲۲بهمن ماه ۱۴۰۲