[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بهرام سرمست ظهر امروز در آئین رونمایی از دستاوردهای فناورانه پارک علم و فناوری استان قم با بیان اینکه این محصولات فناورانه نشان داد که ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه فناوری وجود دارد، افزود: زیرساخت‌های فناوری ارتباطات و اطلاعات در قم به خوبی فراهم شده است. وی جوانان قم را […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بهرام سرمست ظهر امروز در آئین رونمایی از دستاوردهای فناورانه پارک علم و فناوری استان قم با بیان اینکه این محصولات فناورانه نشان داد که ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه فناوری وجود دارد، افزود: زیرساخت‌های فناوری ارتباطات و اطلاعات در قم به خوبی فراهم شده است.

وی جوانان قم را در توسعه اقتصاد دانش بنیان پیشتاز دانست و افزود: جوانان ظرفیت‌های فناوری خوبی را فراهم کرده‌اند.

استاندار قم بیان کرد: همزمان با هفته دولت از ۲۱۱ پروژه استانی با اعتباری بالغ بر پنج هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی هزار و ۵۰۰ نفر به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به برگزاری ۱۴ مراسم کلنگ زنی در هفته دولت افزود: با وجود مشکلات اقتصادی و شیوع ویروس کرونا سعی کرده‌ایم برنامه‌های رونق و جهش تولید را در سال جاری دنبال کنیم.

سرمست با تاکید بر لزوم تقویت هرچه بیشتر زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات به منظور جلوگیری از مراجعه حضوری مردم به دستگاه‌های اداری تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلف به تقویت زیرساخت‌های ICT در سازمان‌های تابعه هستند.

وی بیان کرد: توجه به زیرساخت‌های فناوری و اقتصاد دانش بنیان از اولویت‌های دولت است که باید با جدیت دنبال شود.

[ad_2]