استاندار قم با اشاره به در پیش بودن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: همه رسانه‌هایی که دل در گرو نظام، رهبری، اسلام و شهدا دارند، برای حضور حداکثری و افزایش مشارکت مردم در انتخابات، هرچه در توان دارند را به ‌کار گیرند.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایرنا سید محمد آقامیری روز شنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز قم، بیان کرد: چند حوزه بسیار مهم در استان وجود دارد که ایرنا به عنوان یک بازوی کمکی دولت مردمی سیزدهم باید یاری رسان در تحقق مسائل مهمی از جمله افزایش مشارکت مردم در انتخابات باشد.

استاندار قم، دعوت مردم برای حضور در انتخابات و تلاش برای افزایش مشارکت بیشتر مردم در این مساله مهم سیاسی کشور را از وظایف تمام رسانه ها دانست.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

پیگری و تحقق مطالبات مردم در ابعاد سیاسی، اجتماعی، معیشت، سرمایه گذاری، مسکن و تولید از جمله مواردی است که باید به صورت ویژه پیگیری شود و تا زمان تحقق این مطالبات باید مستمر تلاش کنیم.

استاندار قم گفت: از زمان حضور در استان قم، جهاد فرهنگی و در ذیل آن جهاد تبیین را در راس امور قرار دادیم.

وی به دیدارهای چهره به چهره با مردم اشاره و بیان کرد: این دیدارها مورد استقبال مردم واقع شده است و افزایش چشمگیر تقاضاها برای دیدار، نشان دهنده رضایتمندی مردم است.

وی جهاد خدمت را از دیگر مواردی خواند که در راس امور مدیران دستگاه ها و نهادهای دولتی قرار گرفته است و اضافه کرد: مدیران کل ادارات و بخش ها و روستاها به صورت مستمر پیگیر مطالبات و مشکلات مردم در شهر و به ویژه در روستاها هستند.

آقامیری حل مشکل مردم را یک عبادت خواند و افزود: همه مسئولان دستگاه ها و نهادها باید در قبال مردم پاسخگو باشند.

اتفاقات خوبی در حوزه مسکن در راه است

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود به حوزه مسکن اشاره و بیان کرد: اتفاقات خوبی در حوزه مسکن در راه است.

وی ابراز داشت: با اطلاع از مشکل مسکن اهالی رسانه، این موضوع به کارگروه ستاد تامین مسکن استان ارائه شد و امیدواریم هرچه سریع تر نتیجه مطلوب حاصل شود.

آقامیری اضافه کرد: طلاب و روحانیان، دانشگاهیان و نخبگان، پرستاران، پزشکان، آموزش و پرورش و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از جمله قشرهای دیگر جامعه هستند که باید مشکل مسکن آن ها نیز حل شود، چراکه تمام این قشرها به عنوان سرمایه های نظام و کشور هستند.