دبیر نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم کشور گفت: تمبر ملی اولین کنگره شهدای جوان مدافع حرم کشور و دو کتاب تخصصی در حوزه شهدای مدافع حرم و همچنین پوستر جشنواره فرهنگی هنری در نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم کشور رونمایی می شود.

علیرضا امیدواریان در گفتگو با خبرنگاران در خصوص نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم کشور اظهار کرد: نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم علاوه بر پاسداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و تجلیل از خانواده‌های معظم ایشان، افتتاحیه جشنواره فرهنگی هنری جوانان مدافع حرم نیز می باشد.
دبیر نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم کشور افزود: دوستان می توانند آثار خود را در فضاهای فرهنگی هنری همچون فیلم، مستند، پویانمایی، تله فیلم و همچنین در حوزه شعر، کتاب، داستان، مقاله، خاطره را به دبیرخانه ارسال کنند.
وی ادامه داد: همچنین می توانند کارهای گرافیکی نظیر پوستر، عکس، طرح های گرافیکی و نمایشگاهی خود را ارسال کنند. در جشن ۴۰ سالگی انقلاب از آنها تقدیر به عمل آمده و به آثار برجسته نیز هدایایی اهدا می گردد.
امیداوریان بیان کرد: همچنین در این همایش از تمبر ملی اولین کنگره شهدای جوان مدافع حرم کشور و دو کتاب تخصصی در حوزه شهدای مدافع حرم و همچنین پوستر جشنواره فرهنگی هنری رونمایی می شود.