[ad_1] به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، خانم فهیمه الیاسی با اشاره به برگزاری پنج دوره مجازی معارف اسلامی ویژه بانوان غیرطلبه از سوی مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، اظهار داشت: با توجه به استقبال بانوان، مهلت ثبت نام در این دوره‌های آموزشی تا پایان فروردین تمدید شد. سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی […]

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، خانم فهیمه الیاسی با اشاره به برگزاری پنج دوره مجازی معارف اسلامی ویژه بانوان غیرطلبه از سوی مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، اظهار داشت: با توجه به استقبال بانوان، مهلت ثبت نام در این دوره‌های آموزشی تا پایان فروردین تمدید شد.

سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: برگزاری پنج دوره آموزشی مجازی شامل «آشنایی با معارف قرآن کریم»، «آشنایی با صحیفه سجادیه»، «احکام مختص بانوان»، «آرامش در زندگی از منظر قرآن» و «والدگری مثبت» در دستور کار قرار گرفته است.

سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت با بیان اینکه عموم بانوان می‌توانند برای شرکت در این دوره ثبت نام کنند، یادآور شد: این دوره‌ها به مدت ۱۰ جلسه به صورت مجازی برگزار می‌شوند.

الیاسی هزینه شرکت در هر دوره را با تخفیف ویژه ۳۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در هر یک از این دوره‌ها به سایت مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی به نشانی http://borhan.jz.ac.ir/paziresh_doreha مراجعه کرده و برای ثبت نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: متقاضیان جهت تکمیل فرآیند ثبت نام، هزینه دوره را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۲۰۰۹ به نام حوزه علمیه خواهران جامعه الزهرا علیهاالسلام واریز و عکس فیش واریزی خود را به ایمیل مرکز ارسال کنند.

سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با ایمیل مرکز به آدرس [email protected] مکاتبه کنند.

الیاسی با بیان اینکه در طول سال، دوره‌های آموزش معارف اسلامی ویژه بانوان غیرطلبه ایرانی و غیرایرانی از سوی این مرکز برگزار می‌شود، افزود: این دوره‌ها بر اساس نیازسنجی بانوان و به صورت کاربردی هستند، چنانچه بسیاری از شرکت‌کنندگان پس از حضور در این دوره‌ها، متقاضی تحصیل بلندمدت در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام می‌شوند.

وی در پایان اظهار داشت: زمان تشکیل کلاس‌های این دوره‌های آموزشی در صورت به حد نصاب رسیدن به شرکت‌کنندگان اعلام می‌شود./۹۹۸/ج

[ad_2]