[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه به نقل از شهرداری قم، امیر یزدی با اشاره با اقدامات صورت‌گرفته در راستای مقابله با بیماری کرونا در ناوگان تاکسیرانی، اظهار کرد: تاکنون ۳ هزار عدد بروشور اطلاع‌رسانی و نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های مقابله با کرونا ویروس بین تاکسی‌داران شهر قم توزیع شده است. وی با تأکید بر […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه به نقل از شهرداری قم، امیر یزدی با اشاره با اقدامات صورت‌گرفته در راستای مقابله با بیماری کرونا در ناوگان تاکسیرانی، اظهار کرد: تاکنون ۳ هزار عدد بروشور اطلاع‌رسانی و نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های مقابله با کرونا ویروس بین تاکسی‌داران شهر قم توزیع شده است.

وی با تأکید بر آموزش نکات بهداشت فردی به تاکسی‌داران شهر قم، افزود: چند دستگاه سم‌پاش برای گندزدایی به شرکت‌های بخش خصوصی برای ضدعفونی تاکسی‌ها تحویل داده شده و محلول ضدعفونی نیز برای این کار تحویل شده است.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به رعایت کامل دستورالعمل‌های دانشگاه علوم پزشکی در ضدعفونی و پاکسازی ناوگان تاکسیرانی، خاطرنشان کرد: استقرار چند مخزن بزرگ در سطح شهر برای تحویل محلول ضدعفونی به تاکسی‌داران صورت گرفته است.

وی از تهیه ۵ هزار عدد ماسک از شبکه بهداشت و ۵ هزار عدد ماسک از سپاه استان برای توزیع بین تاکسی‌داران خبر داد و افزود: ضدعفونی کلیه بخش‌های سازمان تاکسیرانی انجام شده و در کانال اطلاع‌رسانی در فضای مجازی نیز مستمر اطلاع‌رسانی انجام می‌شود.

یزدی بیان کرد: شرکت‌های تاکسی اینترنتی نیز ملزم به ضدعفونی ناوگان و رعایت دستورالعمل‌های بهداشت فردی شده‌اند.

[ad_2]