معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه حمایت از تشکل‌های جوانان، رویکرد و هدف اصلی وزارت ورزش و جوانان است، گفت: اولویت اصلی در ارتباط با تشکل‌ها توانمندسازی است و ما بدنبال این هستیم تا زمینه را برای مشارکت جوانان را در ورود به موضوعات اجتماعی‌ فراهم کنیم.

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، وحید یامین‌پور عصر سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی در تالار مرکزی شهر، با بیان کار داوطلبانه و عام المنفعه ۲ خصوصیت اصلی تشکل‌های مردمی است، بیان کرد: ارتقای بینش، بهبود کیفیت زندگی و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی سه کارکرد تشکل‌های مردمی است و دولت وظیفه دارد از این حرکت‌ها حمایت کند.

معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: تنظیم، تنسیخ و تقسیم کار سه محور مهم و کلیدی در ارتباط موثر و مفید بین حاکمیت و تشکل‌های مردمی برای تحقق اهداف مشخص است.

یامین‌پور با بیان اینکه حمایت از تشکل‌های جوانان، رویکرد و هدف اصلی وزارت ورزش و جوانان است، گفت: اولویت اصلی در ارتباط با تشکل‌ها توانمندسازی است و ما بدنبال این هستیم تا زمینه را برای مشارکت جوانان را در ورود به موضوعات اجتماعی‌ فراهم کنیم.

انتهای پیام/