[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بهرام سرمست عصر سه شنبه بهرام سرمست در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم با بیان اینکه مشخص نیست تا چه زمانی با بحران کرونا مواجه هستیم گفت: بایستی در حوزه‌ی ورزش با توجه به اقتضای این شرایط برنامه‌ریزی شود. استاندار قم با بیان اینکه آسیب‌های ناشی از شیوع […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بهرام سرمست عصر سه شنبه بهرام سرمست در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم با بیان اینکه مشخص نیست تا چه زمانی با بحران کرونا مواجه هستیم گفت: بایستی در حوزه‌ی ورزش با توجه به اقتضای این شرایط برنامه‌ریزی شود.

استاندار قم با بیان اینکه آسیب‌های ناشی از شیوع کرونا در حوزه‌ی ورزش در ۹ بند برای معاون رئیس جمهوری ارسال شده و در دستور کار ستاد ملی کرونا قرار خواهند گرفت گفت: در تلاش هستیم تا با حمایت از اماکن‌های ورزشی بخشی از خسارات آنها جبران شود.

وی با بیان اینکه از تهدید کرونا بایستی برای پی‌ریزی یک سبک زندگی جدید بهره ببریم خاطرنشان کرد: امروز فرصت خوبی فراهم شده است تا از تشریفات زائد در مراسم مختلف بکاهیم و دستگاه‌های فرهنگی بایستی در این مسیر جوانان را ترغیب کنند.

سرمست تاکید کرد: متولیان امور فرهنگی و تشکل‌های مردم نهاد باید به ترویج ازدواج آسان در شرایط موجود اهتمام ویژه داشته باشند.

وی همچنین ضمن قدردانی از تسهیلات ازدواج پرداخت شده از سوی بانک‌های استان گفت: در استان قم توفیقات زیادی داشته‌ایم که از جمله می‌توان به کمک‌های مومنانه خیرین و سمن‌ها اشاره کرد.

استاندار قم در ادامه بیانیه ی گام دوم مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه این بیانیه سرآغاز یک حرکت و رویکرد جدید است گفت: راهبردهای تنظیم شده از سوی رهبری بایستی در دستور کار همه‌ی دستگاه‌ها خصوصاً ورزش و جوانان قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه هر یک از دستگاه‌های اجرایی بایستی مشاور جوان خود را مشخص و به این ستاد معرفی کند گفت: بایستی از نظرات خود جوانان برای تصمیم گیری ها در شورای مشورتی جوانان استفاده شود.

بهرام سرمست در پایان با بیان اینکه در بخش بانوان و دختران جوان خلأ جدی مشاهده می‌شود خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی در راستای حضور فعال بانوان در عرصه‌های اجتماعی مسئولیت دارند و بایستی برنامه‌های خود در زمینه ارتقای نشاط اجتماعی را ارائه دهند.

[ad_2]