استاندار قم گفت: دستگاه‌های امنیتی و نظارتی نیز باید برای جلوگیری از ایجاد فساد در مسائل مالی دقت خویش را افزایش داده تا موردی حتی بصورت جزئی نداشته باشیم. فساد مسئله‌ای است که برابر آن با جدیت مبارزه خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، سیدمحمد آقامیری شب گذشته در جلسه ۵ ساعته ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن امام جواد(ع) محل استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: باتوجه به اینکه رهبر انقلاب شعار سال را «مهار تورم رشد تولید» انتخاب کرده‌اند، بدین جهت رفع مشکلات تولیدکنندگان باید مورد توجه همه مدیران استان قرار بگیرد.

وی افزود: البته باید به این موضوع هم توجه کرد، هیچ اقدامی نباید خلاف قانون باشد، مدیران می‌بایست در عین شجاعت براساس مواضع قانون تصمیم‌گیری کنند.

استاندار قم تصریح کرد: دستگاه‌های امنیتی و نظارتی نیز باید برای جلوگیری از ایجاد فساد در مسائل مالی دقت خویش را افزایش داده تا موردی حتی بصورت جزئی نداشته باشیم. فساد مسئله‌ای است که برابر آن با جدیت خواهیم ایستاد.

آقامیری درخصوص اینکه سرمایه‌گذاران تحت حمایت مدیریت استان هستند، گفت: بارها تاکید کرده‌ام مدیریت استان حمایت جدی و کاملی از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان خواهد داشت.‌ آن‌ها سربازان خط مقدمی هستند که در جنگ اقتصادی پا به میدان گذاشته و در راستای افزایش چرخه اقتصادی کشور جانفشانی می‌کنند.

وی اشاره کرد: متاسفانه برخی اوقات در دستگاه‌های دولتی و اجرایی با سرمایه‌گذاران رفتار درستی نمی‌شود و همین موضوع باعث کاهش انگیزه آن‌ها می‌شود.

استاندار قم عنوان داشت: کسی که امروز با وجود تحریم‌ها و همه مشکلات تمام سرمایه خود را به میدان می‌آورد و آماده است به کشور کمک کند، باید تمام قد از آن‌ افراد حمایت کرد.

وی مطرح کرد: نگاه دولت سیزدهم به سرمایه گذاران بخش صنعت، کشاورزی و گردشگری پدرانه است و ما زیرساخت‌ها را در استان قم فراهم خواهیم کرد تا سرمایه‌گذار و تولیدکننده با انگیزه بیشتری فعالیت کنند.

آقامیری با بیان اینکه آماده‌ایم در راستای حل مشکلات تولیدکنندگان جلسات مختلفی با آن‌ها داشته باشیم، اظهار داشت: حل مشکلات سرمایه‌گذار و خدمت به آن‌ها در راستای رونق تولید کشور اصلی‌ترین وظیفه ما مدیران است که باید به آن اهتمام جدی داشته باشیم.

  1. انتهای پیام/