سردار موحد فرمانده قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا (ص) استان قم در جریان بازدید ازاز کارخانه‌های صنعتی و دانش‌بنیان در شهرک صنعتی محمودآباد قم تولیدکنندگان را جهادگران صف اول جنگ اقتصادی دانست و گفت: آن چیزی که در سال‌های دفاع مقدس شاهد آن بودیم، امروز در کارخانه‌ها شاهد هستیم.

سردار موحد فرمانده قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا (ص) استان قم در این بازدید، تولیدکنندگان را جهادگران صف اول جنگ اقتصادی دانست و گفت: آن چیزی که در سال‌های دفاع مقدس شاهد آن بودیم، امروز در کارخانه‌ها شاهد هستیم.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم اقتصاد را پایه اصلی کشور و عامل تمدن‌سازی انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: واحدهای صنعتی و تولیدی با توجه به اینکه در اوج تحریم هستند، به لطف خداوند و با زحمت، تلاش و پیگیری زیاد به دنبال این هستند که چرخ اقتصاد و تولید را روز به روز افزایش بدهند.

وی افزود: سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) با تمام ظرفیت خود در سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن و سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان قم برای رفع موانع پیش روی صنعتگران، کارآفرینان و کارگران، خدمت‌رسان واحدهای صنعتی و تولیدی استان می‌باشد.

بهره‌مندی از ظرفیت‌های سپاه در احیای واحدهای تولیدی و رفع موانع تولید

اکبر ابدالی رئیس سازمان صمت استان قم نیز در حاشیه بازدید فرمانده سپاه استان قم از ۲ واحد صنعتی و تولیدی در شهرک محمودآباد قم، بازدید از صنایع استان را یکی از اقدامات خوب سپاه دانست و اظهار کرد: نفس حضور مسئولین در کارخانه‌های صنعتی و واحدهای تولید، برای صاحبان صنعت، کارخانجات و دستگاه‌های دولتی موجب دلگرمی است.

رئیس سازمان صمت استان قم با بیان اینکه مسئولین در این‌چنین بازدیدهایی با ظرفیت مجموعه‌های صنعتی و غیر دولتی استان آشنا می‌شوند، گفت: اعضای مجموعه‌های صنعتی با برخی از مشکلاتی مواجه هستند که از طریق بسیج مهندسین صنعت و معدن و بسیج کارگری و کارخانجات سپاه استان قم قابل پیگیری و حل است، کما آن‌که طبق سنوات گذشته این رویه دنبال شد و بسیاری از مشکلات را رفع کردیم.

ابدالی بیان داشت: بین برخی از دستگاه‌های تولیدی صنعتی و واحدهای دولتی مشکلاتی و اختلافاتی بوده است، اما با بهره‌گیری از ظرفیت بسیج مهندسین و بسیج کارگری بسیاری از مشکلات رفع و رجوع شده است.

رئیس سازمان صمت قم خاطر نشان کرد: حضور بسیج در کنار سازمان صمت و دستگاه‌های دیگر کمک می‌کند تا دور یک حلقه جهادی جمع بشویم و تلاش بر این داشته باشیم، برخی مسائل خارج از ظرفیت‌های قانونی مثل کارگروه‌ها و ستادهای تسهیل را نیز حل کنیم.

  • نویسنده : احمد نامداری