[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بهرام سرمست عصر یکشنبه در بازدید از روند تکمیل و آماده سازی بیمارستان مادر قم در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت توسعه و اصلاح زیرساخت‌های درمان در قم گفت: همزمان با شیوع کرونا اولین اقدام و برنامه ما تکمیل و ساخت بیمارستان‌های نیمه‌کاره در استان بود که بیمارستان امیرالمومنین […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بهرام سرمست عصر یکشنبه در بازدید از روند تکمیل و آماده سازی بیمارستان مادر قم در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت توسعه و اصلاح زیرساخت‌های درمان در قم گفت: همزمان با شیوع کرونا اولین اقدام و برنامه ما تکمیل و ساخت بیمارستان‌های نیمه‌کاره در استان بود که بیمارستان امیرالمومنین (ع) را توانستیم با اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی آماده بهره برداری کنیم.

استاندار قم با اشاره به تشکیل کارگروهی در استانداری برای تکمیل طرح‌های عمرانی بخش بهداشت و درمان استان گفت: بازدیدهای دوره‌ای که از طرح‌های بهداشت و درمان داریم با همین هدف ارزیابی و نظارت بر روند اقداماتی است که تصویب شده است.

وی افزود: با تکمیل طرح‌های بیمارستانی در قم بیش از ۲ هزار تخت بیمارستانی به ظرفیت شبکه درمان قم اضافه می‌شود که می‌تواند ما را به عنوان قطب گردشگری سلامت مطرح کند.

بیمارستان فوق تخصصی مادر، در زیربنا ۴۰ هزار مترمربعی با ۱۴ اتاق عمل، ۸ بخش بستری، رادیولوژی و امکانات تخصصی و فوق تخصصی در رشته‌های مختلف پزشکی با پیشرفت ۸۷ درصدی در حال ساخت است.

با تکمیل بیمارستان‌های امیرالمومنین (ع)، مادر، الزهرا، امجدی، خاتم و نور در مجموع ۲ هزار تخت بیمارستانی به ظرفیت بهداشت و درمان قم اضافه می‌شود.

[ad_2]