معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: هم‌زمان با ایام نیمه شعبان مسیر دسترسی تقاطع محور فردوسی از بلوار پیامبر اعظم (ص) برای دسترسی بهتر از مسجد جمکران به‌زودی به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری،فرهنگی شهر کریمه،عباس حلوایی زاده با اشاره به انجام مراحل پایانی یکی از مسیرهای دسترسی بلوار پیامبر اعظم(ص) به محور فردوسی اظهار کرد: تلاش شبانه‌روزی همکاران حوزه عمرانی شهرداری قم، عملیات عمرانی اتصال رمپ منفی یک فردوسی از مسجد جمکران به سمت بلوار حکیم در مراحل پایانی به سر می‌برد.

وی با اشاره به انجام عملیات تکمیلی سازه این مسیر دسترسی افزود: زیرسازی، روسازی، جدول‌گذاری و اجرای آسفالت تا امروز جمعه چهارم اسفند تکمیل می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه این محور دسترسی قوی و محکم برای خروجی مسیر و کوتاه کردن سفر زائران از سمت مسجد جمکران خواهد بود، اظهار کرد: در آستانه نیمه شعبان این مسئله می‌تواند موجب تسهیل عبور و مرور شود.

حلوایی‌زاده با تاکید بر اجرای کامل این مسیر دسترسی تا روزهای آینده گفت: عملیات روشنایی و نصب هندریل و تجهیزات دفع آب‌های سطحی در مراحل نهایی کار است.

وی خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک رمپ بلوار آیت‌الله حکیم به سمت حرم مطهر در دستور کار است که با انجام عملیات تکمیلی سازه، امیدواریم بتوانیم تا ابتدای سال آینده این قسمت از پروژه را تکمیل کنیم.

انتهای پیام