[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، نیم فصل نخست لیگ برتر بسکتبال مردان کشور برای تیم شیمیدر قم روز دوشنبه ۲۵ آذر به پایان می‌رسد و تیم شیمیدر قم در دیداری حساس و خارج از خانه، آخرین دیدار خود در نیم فصل اول را برگزار می‌کند. حریف تیم شیمیدر قم، تیم اکسون تهران است که در […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، نیم فصل نخست لیگ برتر بسکتبال مردان کشور برای تیم شیمیدر قم روز دوشنبه ۲۵ آذر به پایان می‌رسد و تیم شیمیدر قم در دیداری حساس و خارج از خانه، آخرین دیدار خود در نیم فصل اول را برگزار می‌کند.

حریف تیم شیمیدر قم، تیم اکسون تهران است که در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد در حالی که شیمیدر با کسب ۹ پیروزی و ۳ شکست و ۲۱ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته و پیروزی بر اکسون در تهران می‌تواند شیمیدر را ۲۳ امتیازی کند.

با توجه به این که برخی رقبای شیمیدر در بالای جدول رده بندی لیگ برتر، یک بازی کمتر از شیمیدر قم انجام داده‌اند، پایان نیم فصل برای شیمیدر با رتبه سوم یا چهارم جدول محتمل است البته شیمیدر به دنبال قهرمانی است و این هدف را نه در جدول، که در مرحله حذفی دنبال می‌کند.

جذب یک بازیکن خارجی نشان دهنده عزم شیمیدر برای موفقیت در ادامه فصل و نیمه دوم مسابقات است. این در شرایطی است که جدی‌ترین رقبای تیم شیمیدر برای قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال، تیم‌های پتروشیمی بندر امام، شهرداری گرگان و مهرام تهران هستند.

تیم شیمیدر قم در ۳ بازی از این فصل برابر ۳ رقیب خود بازنده شده و این خبر خوبی برای تیمی که می‌خواهد قهرمانی را از چنگ حریفان دربیاورد، نیست با این حال شیمیدر به آینده امیدوار است.

[ad_2]