[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال ایران شامگاه دوشنبه به پایان رسید و نماینده فوتسال قم با پذیرش یک شکست دیگر در رده هفتم جدول باقی ماند تا به روند رو به پسرفت خود ادامه دهد. تیم سوهان محمد سیما در سالن شهید حیدریان قم پذیرای تیم مس سونگون […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال ایران شامگاه دوشنبه به پایان رسید و نماینده فوتسال قم با پذیرش یک شکست دیگر در رده هفتم جدول باقی ماند تا به روند رو به پسرفت خود ادامه دهد.

تیم سوهان محمد سیما در سالن شهید حیدریان قم پذیرای تیم مس سونگون بود که در این بازی با حساب ۵ بر ۳ نتیجه را واگذار کرد و با این شکست با کسب ۳۲ امتیاز همچنان در رده هفتم قرار گرفت در حالی که فاصله تیم رده هشتمی حفاری خوزستان با این تیم، یک امتیاز است.

در این بازی تیم سوهان محمد سیما همانند بازی‌های گذشته خود ۲ نیمه متفاوت داشت به طوری که در نیمه اول عملکرد ضعیفی از خود نشان داد و بازگشت این تیم در نیمه دوم به اندازه نیاز، مثمر ثمر نبود.

در این دیدار تیم مس سونگون در نیمه نخست ۳ بار دروازه تیم سوهان محمد سیما را که در غیاب حمید رشیدی محمد دهقان را در ون چارچوب داشت، باز کرد اما در نیمه دوم، تیم سوهان محمد سیما عملکرد بهتری داشت و گرچه ۲ گل دیگر دریافت کرد اما ۳ بار توسط علیرضا وفایی، سعید قاسمی و شهاب بشری دوست به گل رسید.

با توجه به نتایج اخیر، تیم سوهان محمد سیما در ۴ بازی باقی مانده به دنبال ششم شدن در لیگ برتر است تا از این طریق در پلی آف شانس بازی برابر فرش آرای مشهد که تیم سوم جدول است را به دست بیاورد البته فاصله تیم سوهان محمد سیما با تیم رده ششم جدول، ۳ امتیاز است.

[ad_2]