[ad_1] به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های لیگ برتر هاکی سالنی کشور با برگزاری دیدار پایانی در قم به سرانجام رسید و تیم استان مرکزی قهرمانی لیگ برتر هاکی را از آن خود و در قم جشن قهرمانی برپا کرد. در دیدار نهایی این مسابقات که شامگاه دوشنبه در سالن هلال احمر قم برگزار شد تیم […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های لیگ برتر هاکی سالنی کشور با برگزاری دیدار پایانی در قم به سرانجام رسید و تیم استان مرکزی قهرمانی لیگ برتر هاکی را از آن خود و در قم جشن قهرمانی برپا کرد.

در دیدار نهایی این مسابقات که شامگاه دوشنبه در سالن هلال احمر قم برگزار شد تیم هاکی استان مرکزی به مصاف تیم لرستان رفت و توانست با شکست این تیم بر سکوی قهرمانی این مسابقات تکیه زند و جام را بالای سر ببرد.

تیم‌های هاکی استان‌های سمنان و تهران نیز که در دیدارهای نیمه نهایی برابر تیم‌های فینالیست شکست خورده بودند به طور مشترک سوم شدند و به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند و مراسم اهدای جام و جوایز تیم‌های برتر لیگ برتر هاکی با حضور رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان قم برگزار شد.

در این مسابقات ۸ تیم حضور داشتند که پس از برگزاری دور رفت، دیدارهای دور برگشت خود را در قم به صورت فشرده برگزار کردند و تیم هاکی استان قم نیز یکی از تیم‌های حاضر در این مسابقات بود که نتوانست به جمع ۴ تیم برتر راه پیدا کند.

رشته هاکی در ایران تنها در بخش هاکی سالنی فعال و پرکار است و ایران در این رشته یکی از تیم‌های قدرتمند جهان به شمار می‌رود اما در هاکی روی یخ فعالیتی در ایران به طور جدی و محسوس وجود ندارد و فعالیت در هاکی چمنی نیز به طور محدود نسبت به هاکی سالنی انجام می‌شود.

[ad_2]