[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور امروز دوشنبه آغاز می‌شود که در یکی از بازی‌ها در قم، تیم افق قم برای کسب چهارمین برد خود در این فصل روانه میدان خواهد شد. تیم افق قم که در این فصل نمایش قابل توجهی داشته است […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور امروز دوشنبه آغاز می‌شود که در یکی از بازی‌ها در قم، تیم افق قم برای کسب چهارمین برد خود در این فصل روانه میدان خواهد شد.

تیم افق قم که در این فصل نمایش قابل توجهی داشته است از ساعت ۱۵ امروز دوشنبه در سالن پیامبر اعظم (ص) قم میزبان تیم مقاومت تهران است و این دیدار، جدال صدرنشینان لیگ دسته اول والیبال در گروه دوم محسوب می‌شود.

تیم مقاومت تهران در حالی به قم آمده است که در صدر جدول گروه خود قرار دارد اما افق قم در رده دوم جدول در تعقیب این تیم است و در صورت پیروزی بر مقاومت صاحب چهارمین برد خود در پنجمین دیدار می‌شود.

نماینده والیبال قم از ۴ بازی گذشته خود ۹ امتیاز به دست آورده است و قرار گرفتن این تیم در رده‌های بالای جدول در پایان مرحله گروهی، فرصت بهتری را در مرحله حذفی نصیب این تیم می‌کند تا بخت خود برای راهیابی به لیگ برتر والیبال کشور را به بوته آزمایش بگذارد.

این در حالی است که والیبالیست‌های قمی پیش از این و در سال‌های اخیر در این سطح از والیبال کشور، تیمی مدعی نبوده‌اند و باید دید آیا افق می‌تواند این شروع مقتدرانه را تا پایان مسابقات ادامه دهد یا خیر.

[ad_2]