[ad_1] جواد محمدزاده در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: تیم ووشوی مردان قم امسال در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور حضور پیدا کرده است و نتایج این تیم تا هفته سوم مرحله گروهی امیدوار کننده و مثبت ارزیابی می‌شود. وی افزود: ووشوکاران قمی در پایان هفته سوم این مسابقات در صدر جدول گروه خود […]

[ad_1]

جواد محمدزاده در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: تیم ووشوی مردان قم امسال در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور حضور پیدا کرده است و نتایج این تیم تا هفته سوم مرحله گروهی امیدوار کننده و مثبت ارزیابی می‌شود.

وی افزود: ووشوکاران قمی در پایان هفته سوم این مسابقات در صدر جدول گروه خود قرار دارند گرچه صدرنشینی در این مرحله به معنای راه یابی به لیگ برتر نیست و تیم ووشوی استان قم باید در مراحل بعدی با تیم‌های صعود کننده از سایر گروه‌ها رقابت کند.

رئیس هیئت ووشوی استان قم گفت: تیم ووشوی قم به دنبال صعود به لیگ برتر کشور است و با توجه به بازیکنان جوان و سرحالی که در اختیار داریم این هدف دور از دسترس نیست و در صورت تحقق، برگ زرین دیگری برای ووشوی قم در یک سال اخیر خواهد بود.

محمدزاده بیان داشت: تیم هیئت ووشوی استان قم در هفته سوم لیگ دسته اول کشور برابر تیم هیئت استان تهران ۶ بر ۳ به پیروزی رسید و بالاتر از تیم‌های هیئت ملارد، هیئت تهران و هیئت قزوین صدرنشین شد و به دنبال حفظ این روند است.

وی عنوان کرد: در بخش بانوان نیز حضور در لیگ برتر ووشوی زنان کشور را در دستور کار داریم و پس از کسب یک مدال طلای جوانان آسیا در برونئی توسط مهدی اکبری مقدم، موفقیت تیم‌های استان قم در لیگ‌های کشور می‌تواند پایان خوشی برای ووشوی قم در سال ۹۸ رقم بزند.

[ad_2]