[ad_1] حجت‌الاسلام محسن قمرزاده معاون آموزش مؤسسه قرآنی تمهید در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه با بیان اینکه موسسه تمهید دوره تربیت پژوهشگر تفسیر تنزیلی خود را آغاز کرده است گفت: ثبت نام برای حضور در دوره تربیت پژوهشگر تفسیر تنزیلی از روز ۲۵ آبان ماه آغاز و تا ۱۰ دی ماه ادامه خواهد داشت. […]

[ad_1]

حجت‌الاسلام محسن قمرزاده معاون آموزش مؤسسه قرآنی تمهید در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه با بیان اینکه موسسه تمهید دوره تربیت پژوهشگر تفسیر تنزیلی خود را آغاز کرده است گفت: ثبت نام برای حضور در دوره تربیت پژوهشگر تفسیر تنزیلی از روز ۲۵ آبان ماه آغاز و تا ۱۰ دی ماه ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام قمرزاده بیان کرد: با توجه به درخواست بسیاری از علاقه مندان به این دوره، شرط اتمام سطح سه یا کارشناسی ارشد در رشته های مرتبط با تفسیر و علوم قرآن برداشته شد و عزیزانی که در ترم آخر کارشناسی ارشد یا سطح ۳ هستند یا مشغول پایان نامه نویسی می باشند، نیز می توانند ثبت نام نمایند.

وی ادامه داد: از دیگر شرایط دوره تربیت پژوهشگر تفسیر تنزیلی می توان به سکونت دائمی در قم، حداکثر سن ۴۰ سال، و تعهد به حضور فعال و انجام پژوهش، برای حضور افراد در این دوره اشاره کرد.

معاون آموزش مؤسسه تمهید اظهار کرد: ساختارشناسی تفسیر سوره‌ای، مبانی، قواعد، اصول و فوائد تفسیر ترتیبی تنزیلی همچنین مبانی، قواعد، اصول و فوائد تفسیر موضوعی تنزیلی از جمله مباحثی است که در این دوره به صورت کارگاهی آموزش داده می‌شود تا محققینی بایسته جهت تولید فرآورده های تفسیر ترتیبی و تفسیر موضوعی در این زمینه پرورش یابند.

حجت الاسلام قمرزاده خاطر نشان کرد: دوره تربیت پژوهشگر تفسیر تنزیلی به مدت یک ترم از بهمن ماه امسال شروع خواهد شد و ارائه گواهینامه معتبر پایان دوره، مجوز حضور در درس خارج تفسیر تنزیلی و حمایت از تولیدات علمی از جمله مزایای حضور در این دوره است.

وی در پایان گفت: علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند با حضور در مؤسسه قرآنی تمهید به نشانی قم، انتهای زنبیل آباد، خیابان حضرت ابوالفضل(ع)، کوچه ۲، کوچه دانش ۶ پلاک ۲۹ مراجعه کنند و یا به مدارک را از طریق ایتا به شماره ۰۹۱۹۹۷۰۰۱۶۳ ارسال کنند تا با ایشان جهت مصاحبه هماهنگ شود./۱۳۲۵/ج

[ad_2]