[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، مرتضی حیدری عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به ادامه نام نویسی از داوطلبان کاندیداتوری انتخابات شوراهای اسلامی روستا گفت: طی دو روز گذشته ۱۳۸ نفر موفق شده‌اند ثبت نام خود را برای نامزدی انتخابات شوراهای روستا در استان قم کامل کنند. وی افزود: ۳۸ نفر برای […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، مرتضی حیدری عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به ادامه نام نویسی از داوطلبان کاندیداتوری انتخابات شوراهای اسلامی روستا گفت: طی دو روز گذشته ۱۳۸ نفر موفق شده‌اند ثبت نام خود را برای نامزدی انتخابات شوراهای روستا در استان قم کامل کنند.

وی افزود: ۳۸ نفر برای شورای روستاهای بخش خلجستان، ۴۳ نفر برای روستاهای بخش مرکزی، ۳۴ نفر برای بخش کهک، ۱۷ نفر برای روستاهای بخش سلفچگان و ۶ نفر هم برای روستاهای بخش جعفرآباد ثبت نام کرده‌اند.

فرماندار قم همچنین با اشاره به ادامه ثبت نام از داوطلبان نامزدی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در قم گفت: طی چهار روز گذشته فرایند ثبت نام ۷ نفر برای حوزه انتخابیه قم تکمیل شده است.

وی با اشاره به اینکه داوطلبان کاندیداتوری مجلس خبرگان برای حوزه‌های انتخاباتی دیگر هم می‌توانند در قم ثبت نام کنند گفت: تاکنون ۱۷ نفر برای حوزه انتخابیه تهران، ۴ نفر هم برای حوزه انتخابیه خراسان رضوی و ۲ نفر هم برای حوزه انتخابیه مازندران در فرمانداری قم نام نویسی کرده‌اند.

[ad_2]