امام جمعه مشهد گفت: جریان فرصت طلب داخل کشور به دنبال انسجام جریان لائیک و بی دین هستند تا از آن ها در اردوکشی سیاسی خود استفاده کنند.

به گزارش شهرکریمه ، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه مشهد مقدس که در جوار بارگاه منور رضوی برگزار شد، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در نخستین روز سال جدید، آن را موجب هدایت تکلیفی آحاد جامعه دانست و اظهار کرد: هیچ مصیبت و مشکلی برای یک انسان تکلیف مدار بدتر از گمراهی و بلاتکلیفی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود: ذات مقدس پروردگار در فضای ظلمانی که دست ما از دامن حجت خدا کوتاه است، رهبری بصیری برای ما قرار داده که در تبعیت از ایشان نزد پروردگارمان حجت شرعی داریم و به برکت وجود این رهبر عزیز، عرصه های سیاسی و اجتماعی روز برای ما مثل درخشش آفتاب روشن است.

وی با بیان این که فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی، جامع، واضح و شفاف بود، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب در بیاناتشان، تحت عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» راه و راهکار را نشان دادند و افزون بر آن نقطه هدف گذاری دشمن و راه مقابله با آن را نیز تبیین کردند.

آیت الله علم الهدی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب روی شیرینی های معنوی سال ۹۵، به ویژه راهپیمایی اربعین حسینی، مراسم معنوی اعتکاف و راهپیمایی ۲۲ بهمن، ایمان مردم را عامل اصلی وابستگی میان نظام اسلامی و مردم خواند و گفت: دشمنان ما به این نتیجه رسیده اند که اگر بخواهند این وابستگی را از بین ببرند، باید جریان بی دین موجود در کشور را منسجم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی اظهار کرد: جریان فرصت طلب داخل کشور نیز چون می بیند مردم در تمام تصمیم گیری هایشان با نشان ولایت تصمیم می گیرند و این جریان نمی تواند در این حوزه قدرتی برای خود دست و پا کند، به دنبال انسجام جریان لائیک و بی دین هستند تا از آن ها در اردوکشی سیاسی خود استفاده کنند.

وی افزود: فرصت طلبان برای رسیدن به این هدف، می خواهند تا جای ممکن ناهنجاری ها و منکرات را تحت عنوان شادی و لذت توسعه دهند و بتوانند این جریان لائیک را به هم وابسته و منسجم کنند. رهبر معظم انقلاب در سخنرانی شان این پیام را به دشمنان و جریان فرصت طلب داخلی دادند که «هیچ‌ گاه شما این قدرت را پیدا نخواهید کرد که با منسجم کردن یک بخش اقلیت لائیک در این کشور در برابر سیل میلیونی جمعیت متدین بتوانید بایستید.»