احمد امیرآبادی فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهر قم، ، با اشاره به جزئیات جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه شهر قم با ریاست مجلس و نماینده های مردم شهر قم در مجلس شورای اسلامی حول FATF گفت: این جلسه کاملاً محرمانه بود و نقطه نظرات اعضای جامعه مدرسین در این جلسه مطرح گردید […]

احمد امیرآبادی فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهر قم، ، با اشاره به جزئیات جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه شهر قم با ریاست مجلس و نماینده های مردم شهر قم در مجلس شورای اسلامی حول FATF گفت: این جلسه کاملاً محرمانه بود و نقطه نظرات اعضای جامعه مدرسین در این جلسه مطرح گردید و آقای لاریجانی در دفاع از این لوایح چهارگانه به اعضا توضیح هایی عرضه کردند.

وی با بیان اینکه سوال از نمایندگان موردحمایت جامعه مدرسین امری مبارک است، ابراز کرد: بنده اعتقاد دارم جایگاه حوزه و جامعه مدرسین بسیار بالاست و نباید پله ترقی سیاستمداران باشد و اگر از فردی پشتیبانی کردند باید نمایندگان آنها پاسخگوی مسائل کشوری و استانی باشند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با گلایه‌مندی از بعضی نماینده های مردم در مجلس در ارتباط با وزرای دولتی تصریح نمود: در کمال تأسف بعضی از نمایندگان وقتی که خود آن‌ها رأی به حضور وزیری در دولت داده‌اند با وزرای ذی ربط تصویر سلفی می‌گیرند که این مبحث بسیار آزاردهنده است.

‌‌امیرآبادی بخش عمده‌ای از مشکلات کشور را ذی ربط به سوء مدیریت دانست و اضافه کرد: همه مشکلات متاثر از تحریم نیست و وقتی که دولت تمام تخم‌مرغ‌های خود را در سبد برجام گذاشته و برجام چنین سرنوشتی پیدا نموده است باید این شرایط اثرها روانی در بازار و جامعه داشته باشد.

وی با انتقاد از عدم به‌کارگیری ظرفیت‌های جوانان در حل مشکلات کشور عنوان نمود: ما باید با دنیا مذاکره کنیم ولی دنیا که منحصرا آمریکا و اروپا نیست و باید از ارتباطات وسیع تجاری و اقتصادی در دنیا استفاده گردد و باید در این ارتباط کوشش کنیم.

نماینده مردم شهر قم در مجلس شورای اسلامی دنبال کرد: وقتی دشمنان انقلاب این‌همه برای تحریم نظام کوشش می‌کنند، ما نیز باید کوشش مضاعف کنیم و مشخص گردید که برجام و پسابرجام هیچ عائده‌ای برای کشور نداشت.