[ad_1] حجت الاسلام احمد قادری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری شهرکریمه، از برگزاری نخستین جشنواره مجازی ماه دهم خبر داد و گفت: این جشنواره به همت مؤسسه پیام امام هادی(ع) با محوریت دهمین امام(ع) برگزار می شود. معاون ارتباطات و امور بین الملل مؤسسه امام هادی(ع) با اشاره به بخش […]

[ad_1]

حجت الاسلام احمد قادری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری شهرکریمه، از برگزاری نخستین جشنواره مجازی ماه دهم خبر داد و گفت: این جشنواره به همت مؤسسه پیام امام هادی(ع) با محوریت دهمین امام(ع) برگزار می شود.

معاون ارتباطات و امور بین الملل مؤسسه امام هادی(ع) با اشاره به بخش های جشنواره ماه دهم گفت: این جشنواره در شش بخش فرهنگی شامل سه مسابقه و سه برنامه جانبی به صورت مجازی برگزار و به برگزیدگان آن جوایز نفیسی اهداء می شود.

وی ادامه داد: بخش مسابقات جشنواره ماه دهم شامل کتابخوانی کودک و نوجوان، خوانش کتاب و دلنوشته درباره امام دهم (ع) و بخش های جنبی جشنواره شامل ختم جمعی قرآن کریم، نمایشگاه مجازی چند رسانه ای، و مراسم عمامه گذاری برای طلاب است.

حجت الاسلام قادری در زمینه زمان و شیوه نام نویسی برای شرکت در جشنواره ماه دهم بیان کرد: علاقه مندان به شرکت در بخش مسابقات می توانند تا دهم مردادماه(عید قربان) و شرکت کنندگان در بخش های جنبی تا سالروز میلاد امام هادی(ع) به سامانه اینترنتی مؤسسه پیام امام هادی به نشانی http://www.imamhadi.ir/ مراجعه کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آیین اختتامیه جشنواره ماه دهم ۱۴ مردادماه ساعت ۱۹ با سخنرانی آیت الله اعرافی و مراسم عمام گذاری طلاب با حضور آیت الله نمازی، با رعایت پروتکل های بهداشتی و تعدادی محدود در مؤسسه پیام امام هادی(ع) واقع در قم، بلوار توحید، کوچه ۵ پلاک ۳۱ برگزار می شود.

گفتنی است، علاقه مندان می توانند جهت ارتباط با دبیرخانه و پشتیبانی جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر، از ساعت ۹ تا ۱۳ با شماره ۰۹۱۲۰۱۴۴۳۳۱ تماس گیرند یا به اینجا مراجعه کنند./۱۳۲۴/ت۳۰۲/ف

[ad_2]