استاندار قم گفت: راساس آمارهای جهانی جمهوری اسلامی ایران امروزه جزو کشور‌های کارآمد شناخته می‌شود. با وجود تحریم‌های ظالمانه‌ای که نه تنها علیه نظام بلکه به مردم تحمیل شده است می‌بینیم که جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف، کشور را به توسعه رسانده است.

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، سیدمحمدآقا میری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های گازرسانی به شهرک‌ها و واحدهای صنعتی استان قم طی سخنانی اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه تغذیه خطوط گازرسانی به شهرک صنعتی شکوهیه و محمودآباد از ۲ سال پیش آغاز شده و امروز به لطف خدا و تلاش همکاران ما در شرکت گاز استان و وزارت نفت به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: همه ما به یاد داریم که اوایل انقلاب بسیاری از روستا و شهرستان‌های ایران از نظر برق، گاز و آب با مشکلات مختلفی مواجه بود‌ند.

استاندار قم تصریح کرد: واقعیت این است که در اقتصاد مسئله توسعه، راه یک شبه نیست بلکه راهی صد ساله‌ است که با تلاش بسیار محقق می‌شود. بسیاری از کشورهای پیشرفته و توسعه‌یافته جهان بعد از ۵۰ تا ۱۰۰ سال به توسعه رسیده‌اند.

وی ادامه داد: امروز در جمهوری اسلامی بخش عمده ای از روستاها حتی مناطق دور افتاده به گاز، آب، برق و حتی اینترنت دسترسی دارند.

آقامیری عنوان کرد: براساس آمارهای جهانی جمهوری اسلامی ایران امروزه جزو کشور‌های کارآمد شناخته می‌شود. با وجود تحریم‌های ظالمانه‌ای که نه تنها علیه نظام بلکه به مردم تحمیل شده است می‌بینیم که جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف، کشور را به توسعه رسانده است.

استاندار قم خاطرنشان کرد: به تعبیر رهبر انقلاب امروز به جایی رسید‌یم که به قله نزدیک شده‌ایم. برای رسیدن به قله نیازمند تلاش بیشتر و فراهم‌سازی زیرساخت‌ها هستیم.

وی افزود: پروژه‌ای که امروز افتتاح شده همان زیرساختی است که ما را به قله نزدیک می‌‌کند.

استاندار قم بیان کرد: افزایش رضایت‌مندی مردم قم باید مورد توجه مدیران دستگاه‌ها قرار گیرد. وجود حرم حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، وجود علمای بزرگ دینی از فرصت‌هایی هستند که ما را برای خدمت بیشتر به مردم ترغیب می‌کند.

وی با اشاره به رویکرد مدیریت جدید استان در خصوص افزایش حضور سرمایه‌گذاران در قم گفت: مجموعه استانداری قم درحال تدوین برنامه‌هایی است که حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در استان را تسریع بخشد.

وی در پایان بیان کرد: گاهی اوقات بروکراسی پیچیده اداری مانع حضور سرمایه‌گذاران در استان می‌شود. هدف ما این است که در راستای شعار «رونق تولید و مهار تورم» اقدامات مثبتی انجام دهیم.