توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان قم، ۱۶ جهادگر و فعال در عرصه احسان و نیکوکاری مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، مراسم تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری به همت بنیاد‌ احسان ستاد‌ اجرایی فرمان حضرت امام‌خمینی (ره) امشب در سال همایش‌های فرهنگسرای‌جوان استان قم برگزار شد.

 

حجت الاسلام محمد امیری طیبی در این مراسم فعالیت در عرصه فرهنگ را مهم ترین اقدامی که در گام‌دوم انقلاب باید انجام شود دانست و گفت: جهادگرانی که از روز‌های اول انقلاب مشغول به کار بوده‌اند با توجه به فرمایشات مقام‌معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب باید اقدامات فرهنگی را مورد توجه قرار دهند.

 

وی با بیان اینکه امروزه یکی از آسیب‌های اجتماعی که دشمن برنامه‌ریزی کرده فاصله انداختن بین دولت و ملت است، عنوان کرد: این آسیب اجتماعی مهم باعث شده برخی خود را از دولت ندانند و برخی دیگر فکر می‌کنند عمده مشکلات موجود در کشور به خاطر حکومت و نظام اسلامی است.

 

امیری ادامه داد: جهادگران برای قوی‌تر شدن ارتباط بین مردم و دولت باید طرح ایده کنند و فاصله‌ای که بین آنها افتاده در نزدیک ترین زمان رفع شود تا مشکلات موجود در جامعه با همکاری این دو قشر حل شود.

 

وی با تاکید بر اینکه جهادگران بایستی اقدامات سلیقه‌ای و شخصی را کنار بگذارند، تصریح کرد: با تفکر جمعی گام بردارند تا کیفیت جهاد آنها بالا برود، همه این اقدامات مجموعه‌ای از جهاد تبیین است که مقام‌معظم رهبری تاکید فراوانی بر آن دارند، این گروه‌ها جهاد تببین را بیش از گذشته جدی بگیرند.

 

در پایان این مراسم، ۱۶ جهادگر و فعال عرصه نیکوکاری و احسان در استان قم توسط محسن امیدیان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در قم و برخی از مسئولان جهادی تندیس و لوح تقدیر دریافت کردند.

 

همچنین مهدی تاجیک مدیر مسئول خبرگزاری فارس قم و سرکار خانم نجفعلی مسئول رسانه جهادی مردمی سرو به عنوان جهادگران عرصه رسانه تجلیل شدند.

 

گفتنی است سرهنگ فعله گری جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم، حجت الاسلام تکیه‌ای نماینده آستان قدس رضوی در قم، دکتر ملایی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر، سرکار خانم نیازمند و آمره اعضای شورای اسلامی شهر قم، دکتر امیدیان مدیر کل سازمان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، سرهنگ محبی معاون فرهنگی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) و جمعی دیگر از مسئولان استان نیز در این مراسم حضور داشتند.

 

انتهای پیام/