آغاز عملیات طوفان‌الاقصی با ایمان به خدا و اعتقاد راسخ صورت گرفت و خسارات فراوانی تاکنون از طرف مجاهدین فلسطینی به دشمن وارد شده است اما تا به امروز، جهانیان متوجه جنایات رژیم جنگی رژیم کودک‌کش اسرائیل نبوده‌ است.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه خالد قدومی در کرسی تبیین «آخرین تحولات نبرد فلسطین و رژیم صهیونیستی» که در مدرسه علیمه معصومیه تشکیل شد، با اشاره به حمایت کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه و نیروهای استکبار از رژیم غاصب بیان کرد: در جنگ روایت‌ها، جامعه نخبگان باید روایت اساسی و درست را به جهان منتقل کند.

نماینده حماس فلسطین افزود: نوار ساحلی غزه از سال ۲۰۰۷ تحت محاصره رژیم غاصب بوده و نه تنها توانایی نظامی جدی ندارد حتی در اولیات روزمره مثل آب و برق مانده است اما در طوفان‌الاقصی در حال پیشروی در شهرک‌های صهیونیست نشین و درگیری با دشمن است.

قدومی در خصوص مقاومت مجاهدین فلسطینی  گفت: ۵ هزار نفر از مجاهدین فلسطینی، از طریق زمینی، هوایی، دریایی و سایبری و در یک جنگ ترکیبی تمام عیار  در ۷ اکتبر به مبارزه با رژیم غاصب پرداخته و ۳ هزار و پانصد نفر در خط مقدم و هزار نفر در خط دوم لجیستیکی قرار گرفتند که باعث منزوی شدن دشمن شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مجاهدین فلسطینی با تکیه بر آیه  ۲۳ سوره مائده که می‌فرماید”… ادخلو علیهم الباب فاذا دخلتموه فانکم غالبون… ” وارد صحنه طوفان‌الاقصی شدند و همینه پوشالی دشمن که خود را شکست‌ناپذیر می‌دانست؛ از بین رفت و این شکست هیچگاه قابل ترمیم نیست.

وی تشریح کرد: تربیت مجاهدین فلسطینی بر اساس دین اسلام صورت گرفته و جبهه مقاومت در صورتی دنبال صلح می‌رود که زیانی به حقوق حقه او وارد نشود و بر اساس قوانین بین‌الملل فلسطینیان در سرزمین‌های اشغالی خود حق دفاع مشروع از خود را دارند.

نماینده جنبش حماس ابراز کرد: تنها نیروی اشغالگری که بعد از جنگ جهانی دوم مانده، رژیم اشغالگر صهیونیست است که باید از طریق  دیپلماسی سیاسی سازمان بین‌الملل، فشار لازم علیه این رژیم اتخاذ شود.

وی در پایان تاکید کرد: مقاومین فلسطین در میدان است و تلفات سنگین اقتصادی و امنیتی بر رژیم اشغالگر صهیونیست بطور مستمر توسط جبهه مقاومت وارد می‌شود.