نایب رییس مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان گفت:حزب الله، حشدالشعبی، مقاومت یمن و سایر جبهه های مقاومت به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفتند که اگر این امر محقق نمی شد چیزی از جمهوری اسلامی ایران باقی نمی ماند.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه نایب رییس مجلس شورای اسلامی ظهر شنبه در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت:دانشجویان پیرو خط امام، کانون توطئه علیه کشور را به خوبی شناسایی کرده بودند و اگر این اقدام صورت نمی گرفت آمریکایی ها در ادامه به توطئه ها علیه انقلاب ادامه می دادند و در مدتی کوتاه، انقلاب اسلامی یا ساقط و یا از مسیر اصلی خود منحرف شده بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی با اقداماتی که هر روز تجدید حیات داشت به مسیر خود ادامه داد و دشمنان نیز تلاش کردند با تحریم و تهدید نظامی انقلاب اسلامی را تحت فشار قرار دهند.

ذالنوری گفت: آبادی استکبار جنگلی علیه ملت ایران به طول ۸ سال تحمیل کردند و ملت ایران با ولایت مداری و بصیرت مانع از رسیدن دشمن به اهداف خود شدند.

وی تاکید کرد: ملت ایران پای انقلاب اسلامی ایستاده هر چند که در طی این سالها برخی از خواص مسیر دیگری را در پیش گرفتند اما ملت بزرگ ایران با استعانت از پروردگار مسیر مقاومت و ایستادگی را دنبال کردند.

وی گفت: اگر مقاومت ملت ایران نبود امروز ایران غزه بود و شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم جلوی ولیدهای شیطانی را گرفتند تا به سرزمین ما نفوذ نکنند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: حزب الله، حشدالشعبی، مقاومت یمن و سایر جبهه های مقاومت به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفتند که اگر این امر محقق نمی شد چیزی از جمهوری اسلامی ایران باقی نمی ماند.

وی با اشاره به حوادث اخیر در غزه گفت: امروز رژیم اشغالگر قدس نه تنها خطری برای فلسطین بلکه تهدید بزرگی برای همه بشریت است.