حسن بختیاری در انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی استان قم در سمت خود به عنوان رئیس این شورا ابقا شد. به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی استان قم، در انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی استان و شهرستان قم که در سالن جلسه های فرمانداری قم برگزار شد، علی قاسمی ورجانی نیز […]

حسن بختیاری در انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی استان قم در سمت خود به عنوان رئیس این شورا ابقا شد.

به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی استان قم، در انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی استان و شهرستان قم که در سالن جلسه های فرمانداری قم برگزار شد، علی قاسمی ورجانی نیز به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان قم انتخاب شد.
در ابتدای این جلسه حسن بختیاری گزارشی از جلسه ها، اقدام ها و فعالیت های شورای اسلامی استان قم ارائه و ماشاالله سعادتمند نیز گزارشی مختصری از فعالیت های شورای اسلامی شهرستان قم بیان کرد.
در ادامه جلسه، رای گیری به منظور انتخاب هیات رئیسه شورای اسلامی استان و شهرستان قم برای آخرین سال دوره چهارم شوراها انجام شد که طی آن آقایان حسن بختیاری، ماشاالله سعادتمند، علی مرادی، محسن روح پرور و علی اصغر ابوالحسنی به ترتیب به عنوان رئیس، نایب رئیس، منشی اول، منشی دوم و سخنگوی شورای اسلامی استان قم انتخاب شدند.
هم چنین آقایان علی قاسمی ورجانی، محمدرضا حاج اسماعیلی، حسین دژکام و مهدی چراغی به ترتیب به عنوان رئیس، نایب رئیس، منشی اول و سخنگوی شورای اسلامی شهرستان قم برگزیده شدند.