[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بهرام سرمست عصر سه شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن استانداری قم برگزار شد، با تاکید بر ضرورت حمایت همه دستگاه‌ها و نهادها از بخش تولید و صنعت و بخش خصوصی در استان قم گفت: به همه دستگاه‌های خدمات رسان و اجرایی نیز اخطار […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بهرام سرمست عصر سه شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن استانداری قم برگزار شد، با تاکید بر ضرورت حمایت همه دستگاه‌ها و نهادها از بخش تولید و صنعت و بخش خصوصی در استان قم گفت: به همه دستگاه‌های خدمات رسان و اجرایی نیز اخطار داده شده که نسبت به حمایت از تولیدکنندگان جدی هستیم و همه دستگاه‌ها باید همراهی کنند.

استاندار قم با بیان اینکه حمایت‌ها از بخش تولید و صنعت نباید منجر به سوءاستفاده شود، افزود: اگر کسی شاکی خصوصی داشته و جرمی مرتکب شده است اجازه نداریم از این تخلف حمایت کنیم.

وی دستاوردهای نمایشگاه محصولات تولید داخل را زمانی اثربخش دانست که جامعه از ظرفیت‌های تولیدی و صنایع خود آگاه باشد و تصریح کرد: صنعتگران نیز باید از توانایی و ظرفیت تولید و نیازهای بازار اطلاع داشته باشند و هدف از برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی رسیدن به این دستاوردها و اهداف مهم است.

سرمست هدف از ایجاد این نمایشگاه را اجتماعی کردن صنعت دانست و افزود: باید به دنبال بین‌المللی کردن توانایی خود باشیم و به کمک انقلاب رسانه‌های ارتباط‌جمعی و فضای مجازی این امر فراهم خواهد شد.

وی با بیان اینکه صنعت باید با کمک رسانه‌ها و فضای مجازی توانمندی‌های خود را جهانی کند گفت: در شرایط کرونایی موجود نیز باید با استفاده از فضای مجازی و از طریق شبکه کالای ایرانی معرفی کرد و برای سرمایه‌گذاری ابتدا باید دنبال تبلیغ کرد و در یک از اهداف این نوع اقدامات مثل برپایی نمایشگاه، اطلاع رسانی از توان تولید داخلی است.

[ad_2]