[ad_1] کاهش آمار ازدواج در قم نگران کننده است به گزارش خبرنگار شهرکریمه رضا سلیقه ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به سامانه تصمیم اظهار کرد: این سامانه در استان قم اجرایی شد و پرونده‌های زوجین متقاضی طلاق پیش از رسیدگی به پرونده […]

[ad_1]

کاهش آمار ازدواج در قم نگران کننده است

کاهش آمار ازدواج در قم نگران کننده است

به گزارش خبرنگار شهرکریمه رضا سلیقه ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به سامانه تصمیم اظهار کرد: این سامانه در استان قم اجرایی شد و پرونده‌های زوجین متقاضی طلاق پیش از رسیدگی به پرونده به مشاوره ارجاع داده می‌شود و این اقدام ۲۵ درصد این زوجین را از طلاق منصرف کرده است.

وی ادامه داد: کاهش آمار ازدواج در استان قم نگران کننده است و این مساله زنگ خطر به شمار می‌رود، باید ازدواج‌های آسان را ترویج کنیم و کاهش آمار ازدواج خطرناک تر از آمار طلاق است.

مدیرکل بهزیستی استان قم افزود: باید همه دستگاه‌ها در استان برای افزایش آمار ازدواج و کاهش آمار طلاق در استان تلاش کنند و صرفا تنها به وظایف تعریف شده خود در این زمینه اکتفا نکنند.

 

لزوم برگزاری جشن‌های هفته جوان در قم

رضا سیار فرماندار قم با اشاره به لزوم برگزاری جشن‌های هفته جوان در استان اظهار کرد: باید به دنبال برگزاری جشن‌هایی به مناسبت این هفته در نقاط مختلف قم باشیم و چنین جشن‌هایی نباید در چند نقطه شهر متمرکز شود.

وی خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت مساجد و پایگاه‌های بسیج در شهر قم برای برگزاری جشن‌های هفته جوان استفاده کنیم.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]