[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، به همت حوزه هنری استان سیستان و بلوچستان، جشنواره موبایلی ۵۷ برگزار خواهد شد. تولید آثار موبایلی با محوریت انقلاب اسلامی در استان محور این جشنواره است که در قالب عکس، فیلم مستند، فیلم داستانی و فیلم خاطره گویی برگزار می گردد. گام اول این مسابقه، با […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، به همت حوزه هنری استان سیستان و بلوچستان، جشنواره موبایلی ۵۷ برگزار خواهد شد.

تولید آثار موبایلی با محوریت انقلاب اسلامی در استان محور این جشنواره است که در قالب عکس، فیلم مستند، فیلم داستانی و فیلم خاطره گویی برگزار می گردد.

گام اول این مسابقه، با محوریت موضوعاتی چون وقایع بهمن ۵۷ در استان، پیروزی انقلاب اسلامی در استان، نقش دانش آموزان دیروز در مبارزات و پیروزی انقلاب، راهپیمایی و تظاهرات مردم، نقش بانوان استان در انقلاب، اسطوره های شهر من، مبارزات و درگیری های خیابانی و گام دوم نیز با موضوعات حاج قاسم سلیمانی و جبهه مقاومت، نقش دانش آموزان در تداوم انقلاب و تزئینات محیطی در ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

 

تولید آثار موبایلی با محوریت انقلاب اسلامی

 

جوایز نفرات برتر به ترتیب ۵۰۰ هزار تومان به همراه تندیس و لوح تقدیر، ۴۰۰ هزار تومان به همراه لوح تقدیر و نفر سوم نیز ۳۰۰ هزار تومان و یک لوح تقدیر می‌باشد.

لازم به ذکر است که آثار ارسالی نباید بیشتر از ۵ دقیقه باشد و هرشخص تا سقف ۳ اثر مجاز به ارسال می‌باشد.

آخرین مهلت ارسال آثار تا ۳۰ بهمن ماه سالجاری ست و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال اطلاع رسانی جشنواره به آدرس @CHANEL_57 در تمامی پیام رسانها مراجعه و یا با شماره ۰۹۹۰۸۱۴۳۷۵۴ تماس حاصل نمایید. /۸۸۲/ ۳۰۳/

[ad_2]