[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، محمدرضا قدیر با اشاره به خدمات رسانی درمانی به زائران حسینی در قرارگاه اربعین در مصلی قدس گفت: از آغاز به کار این قرارگاه تاکنون، پزشکان و پرستاران و کادر درمانی به صورت داوطلب اقدام به خدمات رسانی می کنند. وی بیان داشت: تاکنون ۱۱ هزار و […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، محمدرضا قدیر با اشاره به خدمات رسانی درمانی به زائران حسینی در قرارگاه اربعین در مصلی قدس گفت: از آغاز به کار این قرارگاه تاکنون، پزشکان و پرستاران و کادر درمانی به صورت داوطلب اقدام به خدمات رسانی می کنند.

وی بیان داشت: تاکنون ۱۱ هزار و ۱۰۰ نفر به صورت رایگان ویزیت شده اند که شاهد افزایش ۱۰ درصدی خدمات به این زائران نسبت به سال گذشته هستیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: برآورد دارویی صورت گرفته برای زائران ۳۸۰ میلیون تومان است که توسط خیرین بخش دارویی تامین شده است و برآورد هزینه های درمانی که رایگان بوده نیز ۶۰۰ میلیون تومان است.

قدیر تصریح کرد: در این موکب درمانی، ۱۸۰ نفر کارد درمانی از جمله پزشک، پرستار، نیروهای فوریتی حضور دارند که ۲۵ نفر از زائران نیز به بیمارستان های استان اعزام شده اند.

انتهای پیام/۲۲۵۸/خ

[ad_2]