آیت الله سبحانی در پیامی تاکید کرد:در کنار خدمات گسترده دولت باید کاری کرد که در زندگی مردم اثر گذار باشد مانند آنکه نرخ تورم کاهش یابد و مردم اثر این کارها را در زندگی خود مشاهده کنند.

به گزارش پایگاه خبری فرهگی شهرکریمه در پیام تصویری این مرجع تقلید که در مراسم گشایش نمایشگاه «روایت پیشرفت» در باغ موزه دفاع مقدس قم پخش شده،‌ آمده‌است:

دولت‌ها اگر خدمتگزار مردم باشند و گره از مشکلات مردم باز کنند مورد محبت مردم قرار می‌گیرند.

در این پیام تاکید شده‌است: در کنار خدمات گسترده دولت باید کاری کرد که در زندگی مردم اثر گذار باشد مانند آنکه نرخ تورم کاهش یابد و مردم اثر این کارها را در زندگی خود مشاهده کنند.

در این پیام آمده است: بنده برای دولتمردان و کسانی که به مردم خدمت می‌کنند آرزوی توفیق می‌کنم.

همچنین مشاور رئیس جمهور و رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت نهاد ریاست جمهوری در این آیین گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر بیان و تبیین اقدام‌های دولت سیزدهم برای مردم نشان می‌دهد این دولت همه توان خود را برای خدمت به مردم به کار بسته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی افزود: کار بسیار سنگینی است، برخی انتظار دارند دولت عقب‌ماندگی‌های یک دهه را یک شبه حل کند، در سال‌های گذشته به دلیل گره زدن سرنوشت کشور به برجام از ظرفیت‌های بی‌کران که می‌شد به آن توجه شود غفلت شد.

وی ادامه داد: از نزدیک شاهد تلاش‌های شبانه‌روزی دولتمردان و قدردانی مردم از خدمات این دولت هستم؛ امروز دولت سیزدهم به حل مسائل کلان ورود کرده‌است و با جدیت آن را پیگیری می‌کند.

وی بیان داشت: از آن جمله شناسایی ۱۰ هزار روستا دچار تنش‌ آبی در کشور و حل شدن مشکل سه هزار روستا تاکنون است، مورد دیگر موضوع کریدور شمال و جنوب است که با تحقق آن ایران بهترین مسیر برای ترانزیت کالا خواهد شد،‌ همچنین در مساله کشاورزی سازمان فائو اعلام کرده‌است که ایران به زودی به قطب تولیدات کشاورزی در منطقه تبدیل خواهد شد.

وی تاکید کرد: باید به جای مایوس کردن مردم به آنان امید داد آن هم در شرایطی که دولت با تلاش شبانه روزی و به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها در حال رفع مشکلات کشور است.

گفتنی‌است نمایشگاه «روایت پیشرفت» سه‌شنبه شب با حضور احمد وحیدی وزیر کشور با هدف بررسی و بیان دستاوردهای ۲ ساله دولت مردمی ویژه طلاب و روحانیون در باغ موزه دفاع مقدس قم افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دولت سیزدهم از زمان آغاز به کار خود توانسته در بخش‌های مختلف دستاوردهای مهمی را کسب کند که تبیین آن‌ها برای اقشار مختلف از جمله روحانیون و طلاب موضوعی مهم به شمار می‌آید و نمایشگاه «روایت پیشرفت» با همین هدف در استان قم ترتیب یافته‌است.

در این نمایشگاه در بیش از ۲۰ غرفه به محورهایی همچون پاسخ به برخی از شبهه‌های مطرح شده درباره مسائلی همچون موضوع تورم و کاهش قدرت خرید، تبیین دستاوردهای تعداد قابل توجهی از وزارتخانه‌ها در دولت سیزدهم، مقایسه عملکرد دولت طی دوسال گذشته با دهه ۹۰ و همچنین بیان اقدامات امیدآفرین انجام شده در کشور، پرداخته شده‌است.

در این نمایشگاه که به همت مرکز ارتباطات دولت و روحانیت نهاد ریاست جمهوری و همکاری سایر دستگاه‌ها همچون وزارت صمت برپا شده‌است، نشست‌های تبیینی با موضوع عملکرد وزارتخانه‌های نفت، بهداشت و کشور و نیز دیگر موضوعات مهم روز با حضور وزرای مربوطه و همچنین سخنگوی دولت برگزار خواهد شد.

نشست‌های تخصصی با حضور معاونان وزرا با هدف تشریح برنامه‌های دولت در موضوع کاهش تورم و مدیریت ارزش پول ملی، ساماندهی وضعیت عفاف و حجاب، ساماندهی وضعیت نابسامان مسکن، سامان‌دهی فضای مجازی و اینترنت ملی، ساماندهی وضعیت خودرو و خودروسازان و جایگاه طب سنتی در راهبردهای وزارت بهداشت در این نمایشگاه برپا خواهد شد.