رئیس دانشکده صدا و سیمای قم گفت: این دانشکده طی دو دهه اخیر همواره به دنبال تربیت نیروی متخصص و کارآمد برای صدا و سیما در راستای ارزش‌های جمهوری اسلامی بوده است.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری شهرکریمه کمال اکبری امروز در نشست خبری برگزاری آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد این دانشکده در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: دانشکده صدا و سیمای مرکز قم از سال ۱۳۷۶ تاسیس شده و رسالت این دانشکده طی این مدت تربیت نیروی متخصص در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: ما در این دانشکده هرساله با برگزاری آزمون کارشناسی ارشد بین طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه به پذیرش دانشجو می‌پردازیم و مطابق ظرفیتی که در اختیارمان است هرسال حدود ۸۰ تا ۱۰۰ دانشجو در این مرکز آموزشی به تحصیل می‌پردازند.

رئیس دانشکده صدا و سیمای مرکز قم عنوان کرد: صدا و سیما ۵ دانشکده دارد که به پذیرش دانشجو می‌پردازد؛ اما یکی از آن‌ها به طلاب حوزه‌های علمیه اختصاص داده شده است. تا به امروز ۶۰۰ دانشجو در رشته‌های مختلف دانشکده ما فارغ التحصیل شده‌اند.

اکبری با اشاره به زمان ثبت نام افراد در آزمون کارشناسی ارشد این دانشگاه گفت: ثبت نام این آزمون چند روزی است که شروع شده و تا ۳۰ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت، از علاقه‌مندان تقاضا دارم فرآیند ثبت‌نام خود را به روز‌های پایانی موکول نکنند و در همین روز‌های ابتدایی ثبت‌نام خود را به پایان برسانند.

وی در ادامه افزود: افراد برای اینکه در این آزمون بتوانند شرکت کنند می‌بایست سطح ۲ حوزه علمیه و یا مدرک کارشناسی موسسات آموزش عالی حوزوی را داشته باشند. حداکثر سن دانشجویان هم برای تحصیل در این دانشگاه ۳۰ سال در نظر گرفته شده و زمان تحصیل هم مطابق برنامه آموزشی وزارت علوم هستیم.

رئیس دانشکده صدا و سیمای مرکز قم خاطرنشان کرد: کلاس‌های ما در هفته برای ۲ روز طراحی شده تا دانشجویان بتوانند به تحصیل در مدرسه علمیه خود بپردازند و لطمه‌ای به درس حوزه آن‌ها وارد نشود. علاوه بر این دانشجویان دانشکده صدا و سیما به صورت رایگان در این مجموعه تحصیل می‌کنند و به آن‌ها کمک هزینه آموزشی نیز پرداخت می‌شود.

اکبری در پایان گفت: افراد برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.Qomirib.ac.ir مراجعه یا با شماره ۰۲۵۳۲۹۰۴۰۶۶ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/