به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم؛؛مدرسه پسرانه ۱۲کلاسه شریف در منطقه پردیسان شهر قم امروز رسما با حضور صالحی ،استاندار شهر قم به بهره‌برداری رسید. استاندار در مراسم بازنمایی رسمی این مدرسه با قدردانی از همت خیرین، مدرسه سازی را کاری بسیار بزرگ و ستودنی قرائت کرد […]

مدرسه شریف در پردیسان شهر قم بازنمایی شدبه گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم؛؛مدرسه پسرانه ۱۲کلاسه شریف در منطقه پردیسان شهر قم امروز رسما با حضور صالحی ،استاندار شهر قم به بهره‌برداری رسید.

استاندار در مراسم بازنمایی رسمی این مدرسه با قدردانی از همت خیرین، مدرسه سازی را کاری بسیار بزرگ و ستودنی قرائت کرد و اضافه کرد: خیرین دوست داشتنی درگاه خداوند می باشند که ابزارها خدادادی شان را در راه رشد و تعالی آدم ها استفاده می‌کنند.

صادقی با اشاره به کم بودن شدید فضای آموزشی در استان اظهار کرد: اگر تلاش‌های خیرین مدرسه ساز شهر قم که جزء فعالترین خیرین کشور می باشند نبود، امروز فاصله بیشتری با استانداردهای سرانه آموزشی داشتیم.

علی فیض مدیر ناحیه چهار آموزش و پرورش با بیان اینکه منطقه پردیسان بیشترین احتیاج را به فضای آموزشی جدید دارد، اظهار کرد: پردیسان برای رسیدن به نرمال آموزشی به ۶۰مدرسه جدید احتیاج دارد.

سید ناصر اعلایی مدیرعامل انجمن خیرین مدرسه ساز با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز تا به حال ۴۰درصد فضای آموزشی استان را ساخته‌اند، اظهار کرد: در حال حاضر ۲۱طرح آموزشی به همت خیرین در استان در حال ساخت هست که ۷طرح آن در منطقه پردیسان واقع شده هست.

این دبستان را آقایان علی اکبر خدیوفر و محمد نوارچی از خیرین مدرسه ساز شهر قم، در زمینی به پهنه ۳۰۰۰متر در ۳طبقه با زیربنای ۲۰۰۰متر و در مدت کمتر از یکسال ساختند.

با بهره‌برداری از این مدرسه که در خیابان شهید ایمانی محله ششم پردیسان واقع شده هست، قسمتی از کم بودن فضای آموزشی این منطقه برطرف شده هست.

ناحیه ۴ آموزش و پرورش حدود ۶۴هزار دانش آموز دارد که ۲۴هزار نفر آن در منطقه پردیسان ساکن می باشند.